Fölgalleri - namnlös än så länge...
Wilnius 524 har fått sin andra dotter! Stolt mor är Elit-premierade Winna 3481 e: Allgunnens Opal G 528 u: Gissa 2932.

Fotograf: Emelie Fogelström - ALL KOPIERING FÖRBJUDEN!!
I morse när jag kom ut i hagen hade Winna fölat en liten dotter e: Wilnius 524. Igår förmiddags när jag var ute och hälsade på hästarna, kände jag på Winna att hon var på G att föla. Robert tyckte inte det var dags, utan tippade på att det var en vecka kvar, så jag lugnade mig lite. Men visst låg det en liten bebis i hagen i morse när jag kom ut!
Allt gick bra och Winna visar stolt upp sin dotter för alla som vill se henne!
Den lilla har inte fått något namn än.
Emelie
Relaterade länkar
Av: Asagard
Datum för publicering
- 2007-05-08

Grattis till sto fölet.

Jättegrattis! 

Grattis, vilken härlig bläs!
Grattis! Jag är nyfiken på vilket namn det blir…Håller med #3 att det är kul med tecken. Skicka in bilder på henne när hon blir större sen, så vi får se hur hon ser ut då.
Grattis! Uh, vad söt hon är
Grattis! Jätte söt är hon! =)

Jätte söt =)
Vilken jättesöt liten tjej! Hade det varit en hingst kunde hon hetat iFokus ju! :)

naaw tänk hur alla föl kan vara söööta :)

Funderade på detta med namn… Vraför inte Wissla? Det tycker jag vore ett perfekt namn för den damen, det kommer säkert vara en hel del blås i henne… ;-)
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Wilja ;)
//Mickan
Wilja finns, e. Vagabond, men Wissla var väl jättefint! Grattis Emelie och Robert!

Vilken tuff frisyr :)

Jättesöt, och så fin med bläs ;)
Har ni valt ut något namn ännu? Ska ni hålla oss på sträckbänken länge till?
Ju längre man väntar att med och bestämma, ju svårare brukar det bli. Så lycka till med namnvalet.

Wella undrar vad lillasyster har fått för namn, du kan inte hålla oss på sträckbänken längre….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Har övertalat Robban att hon ska få heta Wilhma, OM det nu inte är upptaget dvs. :-)
Grattis! Vilken härlig bläs hon har!