Go morgon 18/9- 12
En helt vanlig arbetsdag är på gång, mörkret tränger sig på alltmer. Bara några få russ hemma just nu men det är snart ändring på, då hösten kommer med stormsteg.
Hoppas att ni alla får en bra dag och en o annna kan förgylla vardagen med något underbart russ! själv blir det troligen en körtur mot kvällen.
Kram!

Godmorgon i landet!
Strax dags att skjutsa Sara till bussen, sedan blir det frukost, och jag får se vad jag hinner med före jobbet. Det blåser rätt mycket, men solen skiner och regnet har dragit vidare, så det är vu ju nöjda med.

God Morgon! Har lite tid hemma i dag innan jobbet. Så då hamnar jag vid datorn en stund.
Nu har vi bara 3 av hästarna borta på bete, de hämtas antagligen hem i dag. Några går ute fortfarande men många har flyttat in på nätterna. Har flyttat om i stallarna och bytt boxar på en del, som det ser ut så blir det inga fler inhyrningar då våra tar för många boxar. Har bl.a. en 4-årig hingst som skulle behöva flytta till nytt hem. Intresserade får gärna höra av sig
.
Nu ska jag gå ut och stänga in den sista delen av gräsmattan till Trolle.
Ha en bra dag!
Barnen i skolan, småsysslor utförda, så nu är det dags att ta sig an dagens arbete.
Hovslagaren kommer och skor Tea idag också och Elin ska rida en sväng. Sedan är det väl kväll igen som vanligt. Dagarna går fort som tåget.
Ha en bra tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Hallå därute!
Röjning av buskar fortsätter i dag……Regn utlovat, men solen skiner, så SMHI har nog tagit fel på dag!
Ha det gott!