Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 481 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 12-09-16

Godmorgon i landet!

Solsken och halv storm ute. Får se vad vi hittar på idag, jag är iaf ledig och det regnar inte, vilket är en ovanlig kombination.

Nytt försök med att åka till vitsand idag istället.

Tittut
0

God förmiddag!

Soligt men lite blåsigt här. Har ännu unte varit ute, men hundarna ligger på altanen och solar, vilket brukar innebära behagligt väder.

Elin ska rida på eftermiddagen och jag har en massa pappersarbete att ta i tu med, men det känns lite halvbistert att göra det när solen skiner. Det får bli en grej i taget, så får jag se vart det slutar.

Ha en bra söndag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

garrilina
0

God Morgon! Klarblå himmel, sol, vindstilla än så länge i alla fall och rätt varmt. Hoppas att dagen fortsätter så.

Har fodrat och släppt ut hästarna själv, dotter och måg är på väg till Östersund för att tävla. De har med en starthäst och en kvalhäst få se vem som sitter upp bakom. Therese klev av lika fort som hon klev på i går kväll när hon skulle rida en supertaggad nyklippt Trolltrix. Ryggen fick sig en rejäl smäll, springa fort finns inte i hennes rörelseschema just nu Förvånad

Nu blir det utevisstelse hela dagen förutom när jag går in och laddar om tvättmaskinen.

Ha en bra söndag!