God morgon 20120907
Fredag igen!
Skönt på sitt sätt, även om veckorna rasar iväg i en fart så att jag ibland skulle vilja dra i handbromsen.
Ska försöka ta det lite halvlugnt idag. Ska vara borta hela helgen, så det skulle vara skönt att ta lite tid att göra inget idag.Hoppas att regnet håller sig borta så hundarna och jag kan ta en lång promenad.
Innan dess måste jag nog jobba lite.
Ha en bra fredag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon fredag.
Här är mulet och grått. Vet inte vad vädret har lovat, och ca 13 grader.
Idag blir det packning och förberedelser för imorgon då det är 3-års test för mig och Aurora i Nybro :) Första gången jag är på något sånt så det blir spännande och samtidigt ganska nervöst :S Vi är enda russet där och jag hoppas vi inte ska skämma ut rasen helt :/ (man har ju läst om alla duktiga russin) Blir väl mest glad om Aurora och jag överlever det hela :P Tränade i onsdags för det och det gick bra tycker jag, hon vet hur hon ska göra och hoppar snällt med :)
Ska köra redan ikväll till mamma som bor åt det hållet i Linneryd och övernatta så man slipper all körning på en gång :)
Ha en bra dag allihop :)
Carpe diem!

Godmorgon i landet!
Soligt och klart, nollgradigt och frost på framrutan när jag ksjutsade Sara till bussen. Betet hos hingsten och hans fru börjar vara på upphällningen, nu är frågan fodra eller byta hage…
Peter sov hemma inatt och har åkt för att lasta upp för nästa veckas jobb. Inget hästande igår, Sara har planer för eftermiddagen då hon slutar 11.15.

GodMorgon
Härligt friskt och soligt höstväder idag, underbart! Har varit och klappat om hästarna. De var nöjda med att gå kvar i beteshagen de får antagligen ledigt i dag. Själv ska jag dricka te och kurera mig förkylning innan jobben drar igång på eftermiddagen.
Ha en toppen dag!
# 1 Lycka till i helgen!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

#4 Tack :D
Carpe diem!