Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 707 ggr
Mixie
0

God Morgon(?) 16/6

Vet inte om jag ska säga morgon eller kväll men är iallafall nyss hemkommen från Eskilstuna och kan inte låta bli att skriva att jag och Oddny kom 3a i vårat lopp ;) (andra starten hittils). Är mer än nöjd och hoppas att alla andra också är det ;) Om ett par timmar ska man upp igen och åter till stallet.. Passa på att ladda inför söndagens utställning…

//Mickan

//Mickan

karisma
0

God morgon grattis till det fina resultatet hoppas det blir en fin sommardag så att man orkar få alla hagar klara höet får växa men inte gräsmattan  ha det gott allla i vårat långa land

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

ryttarn
0

Godmorgon…..?

Har vaknat till nu efter att vi kom hem vid 3 i natt från Eskilstuna. Grattis Mixie till din placering med Oddny, TT galoperade bort sig igen…. får se om vi hittar någon lösning tills på söndag. Rosse fick en fin fjärdeplats i shettis montén vilket Hompa är väldigt nöjd med.

Idag blir det snabbjobb med Mercan, Monljus och Cindy ner på Gylleby, får se om Mercan kommit ur sin "gräskoma" och vill börja springa igen….

Sedan blir det bara till att packa igen för en ny tur till Eskilstuna….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Miii4
0

Nu är man hemma, är inte mkt sånt nu, flyttat ihop med pojkvännen! Det betyder inget internet än :/.

Jaja, vi har iaf haft travkurs imorse, duktiga kids! Tillbaka innan kl tre för en möhippa, tyvärr ser inte vädret ut att vara på vår sida :(.

Asagard
0

God eftermiddag!

Har precis kommit hem från jobbet. Har hunnit handla och titta till hästarna. Stackars Robban blev magsjuk i natt, så jag fick börja morgonen med att skura toalett och golv i badrummet, för han hade verkligen spytt ner allting! Stackarn! Tänk va synd det kan vara om en sjuk karl. Skrattande

I eftermiddag ska jag nog försöka sova lite. Blev inte så mycket av den varan i natt…

juliapettersson
0

Grattis Mickan till 3:e platsen!!

Golf kom också 3:a, wihoo =)

Mixie
0

#5 jamen det visar ju bara att dom är bäst ;) hehe Grattis =D såg ditt lopp han såg jättefin ut ;) sänkte han inte nått?

//Mickan

juliapettersson
0

Precis ;) Haha… En sekund, 2.09,3! Och din sänkte en jäkla massa, grattis!

Mixie
0

från 2.40.9 till 2.29.8 tror jag ;) Tack och grattis än en gång ;)

//Mickan

jessssica
0

Min shettis sänkte också en del, på eskilstunas dubbeltrav, banan var finfin tyckte han och sänkte 6 sekunder, det var hans 72:a start och det var ett tag sedan han sänkte sist..:) De kom 6:a och Det var Hans och Fannys första lopp ts!! :)