God Morgon 26/8.
God morgon!
Själv hoppas jag att SMHI har tagit fel på vädret idag, då jag ej har lust att tillbringa arbets tid i regno åska, än är det lungt!
I går så fixade Gnistra o Felicia en seger i Lb- hoppning vid HRKs tävlingar och jag blev lite extra stolt över dessa två.
Hoppas att ni alla får en bra dag!
(fotograf Martins Svärd, Gotlands hov-fotograf!)

#0 Grattis!
God Morgon har vaknat till tranornas trumpetande i dag. Tyvärr verkar dagens väderprognos stämma det är grått och mulet.
Fick gårdagen att gå med att jobba på premieringen i Bollnäs, fick se många fina hästar men inte ett enda russ. Vad jag ska göra i dag har jag inte riktigt bestämt, måla på stallet som var tänkt kommer nog inte att gå.
Bifogar en bild från gårdagen på ett ardennersto som höjdes till Elit.
Ha en bra söndag!

Godmorgon i landet!
Sovmorgon, solsken först men nu börjar det komma litet moln. Hoppas det håller uppe när vi ska ut med hästarna. Alla är nu i sina rätta hagar, Trixi är betäckt äveni går och hon och hennes kavaljer får gå nere hos svärmor där det finns bra med bete(som inte Trixi behöver) och lugn och ro.
Idag ska jag säta en rabarber som jag fick av svägerskan igår, och vi ska ut med hästarna i eftermiddag, annars är inget speciellt planerat, rätt skönt 
Hej alla! Lite mysko väder idag, men ska träna hästarna mellan skurarna. Alla har haft lite ledigt men nu är Kapo, en 2 åring (russ) och ett halvblod anmälda till lite olika träningar och aktiviteter under hösten. Känns roligt att komma igång:) I kväll blir det massagejobb på 2 hästar så lika bra att sätta fart:) Ha det bra:)