God morgon 20120821
God morgon på er gott folk! Nu är snart nattens jobbpass över! Ska bli ganska skönt idag att komma hem o ta ut hundarna o sen krypa ner o sova! Blir ganska lugnt på hästfronten idag efter helgens äventyr på Shettisriksen! Mycket rolig och trevlig helg men ack så skönt o komma hem igen! Nehe nu ska jag jobba nästan en timme till innan de blir avfärd hemåt! Ha de toppen!
God morgon!
Grått och nästan lite halvmörkt här. Det är bara att konstatera att det går mot mörkare tider.
Barnen kom iväg med bussen som de skulle, så jag får väl sätta fart med att arbeta. Har inte riktigt klart för mig i vilken ände jag ska börja idag.
Ha en bra tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Godmorgon i landet!
Mulet och hela sex plusgrader idag. Jag trodde det var augusti och inte september, men jag kan ju ha fel…
Sara och Linnea kom på att de skulle rida igår kväll, och begav sig ut och hämtade hästar vid nio…
Idag blir det butiken, t'nkte försöka hinna sätta fast staketet som simmar i sjön, och Peter ska jobba extra så han försvinner iväg idag.
Få se om vi hinner ut med några hästar idag, vore ju himla bra om vi hann klart hagen så vi kan ta hem dem alla, hälften går hos svärmor och andra hälften i den nerbetade hagen