Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 569 ggr
Tittut
0

God morgon 20120814

Ser ut att bli en vacker dag idag.

Passar bra när Elin ska ut och rida på dagen. Själv blir jag väl inne mestadels framför burken, men solen ser ju trevlig ut även från insidan.

Ha en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Miica
0

God morgon på er! Här verkar också bli bra väder idag! På gott o ont! Nattens jobb är strax klart, sen blir de hem och sova innan man ska ut i (förhoppningsvis) värmen och mysa med djuren! :) Ha en bra dag alla!

StuteriSolo
0

God morgon i landet!

Kotknackarmorgon och redan i butiken, men då hinner jag undan med litet pappersjobb(öppnar elva just nu)

Sara och Linnea var ut med Mysli och TRixi igår kväll, de har blivit litet lurvigare men som tur är inte så mycket fetare trots över en veckas vila och bete i en ny hage.

Dagens planering innefattr inte så mycket hästande för min del, hoppas Sara tar sig ut med någon iaf.

VeronicaP
0

God morgon

Även här verka det bli en fin dag,

Igår fick vi in halmen så nu är vi färdiga med all pressning för i år, skönt när allt kommit in.

Idag kommer hovslagaren och ska verka lite hästar, annars ska jag ta det väldigt lugnt idag , de behöver min kropp efter helgen som varit :)

Ha en bra tisdag.

murkla
0

Fin dag i Malung.

Synd bara att jag måste sätta mig i bilen och åka till Falu Lasarett för en av mina brukare på jobbet är inlagd där Och jag ska lösa av kille som följde med igår.

Enligt min chef så räker de om jag är där till 17 tiden så får hon vara själv över natten , Men de vet man att de kommer inte bli lätt att åka i fr henne. Ja får väl se om jag får vara kvar där över natten kanske.' Jätt för henne att säga och de blir ju billigare så.

Ja så de blev lite om kaskade planer i dag..

nart dax att packa lite  och åka om jobbet och sedan åka till Falun.

Ha en bra dag