Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 1778 ggr
Ponniehesten
3

mina problem är som bortblåsta!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Åh, jag har haft så mycket problem med min lilla Pärla, Men nu är nästan alla lösta! Hon betyder verkligen allt för mig! Men det hemskaste är att jag börjar bli alldeles för lång för henne… Fast nu har jag ändå en anledning till att vara glad att jag inte väger lika mycket som jag borde göra gämfört med min längd eftersom jag är lite underviktig, tummen upp. UNDERBARA PONNY! <3

savrarpstuteri
4

Vad duktiga ni är Glad!

Jag blir alltid lika glad över att se när man förstår vikten av att ha sin ponny i bra form. Jag tycker du har en riktigt bra sits Skrattande!

Längden behöver inte vara nackdel när man rider så väl som du gör Glad!

MagganS-B
5

Vaddå lång? Och kul att du rider barbacka…..förr hade ingen sadel på russ!

Russtoka
2

Du är inte alls för lång. Ta en titt på islandshästryttare, där är det ingen som säger nåt om ryttarens fötter är nere vid hästens knä.

Att era problem är lösta är ju jättebra. Kan det kanske bero på att du har mognat, lärt dig mer om din häst och ni förstår och kommunicerar bättre med varandra?

Var rädd om din fina häst. Russ kan man ha hela livet. Jag började med russ när jag var 43 år och nu är jag 51. Jag kör mest och rider ibland, det går jättebra.

Ponniehesten
0

Vad glad jag blir av era komentarer! :'D

Kram på er! Skrattande

Ponniehesten
0

och blir speciellt glad när ni säger det eftersom att min "kompis" är kaxig och säger att jag förstör Pärla, och min balans av att rida henne, för hon säger att jag är alldeles för lång..

ann_j
0

Jättehärligt klipp att se!! Hon går ju så fint :)

Ponniehesten
0

Åh tack! Och hon går ännu finare nu kan jag lova! :'D

Vilgot
0

Det ser jättefint ut! Och du sitter verkligen jättebra på henne, vilket inte alltid är det lättaste på ett russ barbacka. Vad är det för stam på henne? Liknar min finis en hel del :)

Ponniehesten
0

Åh tack så mycket! Skrattande Om jag ska vara ärlig så vet jag inte stam, Men hon är korsning med Shettis Flört