God Morgon 2012-08-07
God morgon på er!
Ja här har de varit ännu en natt med jobb!
Dagen som kommer innebär lite pyssel nu på morgonen innan det blir dags för sömn! Som jag kommer längta! Men lika bra att fixa sina måsten innan så man kan ta de lugnt inför nästa natts jobb!
Finns det någon mer som vill ha med sin hingst i veckans hingst? Hade varit kul att iaf köra ett par hingstar till!
Samt ni som har foton på de fina diplomstona från i år får gärna maila dem till mig så vi kan få en finfin tråd med dessa!
Utöver det så behövs det lite frivilliga som kan stå i Rasmontern i Vetlanda till helgen. Läs mer om de i den tråden jag la upp!
Hoppas alla får en toppendag!

God Morgon! Grått och regnigt, väderprognosen håller vad den lovar just nu …
Är inne på min sista veckas semester och jag vill stanna upp tiden känns det som. Har inte laddat om än, beror nog mycket på allt regn som kommit.
Ponnytravlopp i kväll på Hagmyren så då blir det in och heja på, Kulla Gulla vårt halvblodssto ska även i kväll få träffa vår nytillskott tinkerhingsten. Ska bli intressant och se om hon tar sig, fjolårets semineringar blev det inget av och det är först nu hon visar riktig brunst i år.
Ha en bra dag!
God förmiddag!
Mulet här i Odensala, men det gör föga, då jag måste sitta inne idag också med jobb. Vi hoppas på sol till helgen istället då det ska tittas på russ och ardenner i dagarna två.
Ha en bra tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God för middag.
Här regnar och grått trist men jag jobba kväll så de spelar då ingen roll.
Lite segt att börja jobba fr att ha haft semester. Men ska utomlands i september 1 vecka så de blir skönt de..'
Ja, så i dag blir de lungt innan jobbet.
Och hoppas på bättre väder i morgon så jag kan ta en kör tur med Murkla .
Har ni nå bra tips hur jag ska kunna träna upp Murklas trav?
Jag tycker att hon har en fin trav men får aldrig riktigt fram de på utställning. Kör henne men finns de något mer bra sätt. ??
Ha en bra dag

Här är det regn-lite sol-ösregn- lite sol- ösregn igen osv :P Såå himla tråkigt :P Hade tänkt ta en liten tur med Semlan men med detta väder så blir man ju bara så depp :/ Blir pyssel i stallet och inne. Har lyckats tömma en box som har varit tillfällig vedförvaring som sen ska hysa något mycket trevligare ;) Men först är det lite fix med väggar och en konstig ränna ska fyllas igen :) Ska kolla på OS dressyr med tänkte jag i em, sänds på kunskapskanalen kl. 14.45 till 17.55 :)
Ha en bra dag allihop :)
Carpe diem!