Godmorgon 12-07-30
Godmorgon i landet!
Mulet men ändå 20 grader ute, blev det sommar till slut?
Gårdagen tillbringades på travbanan i skellefteå, där Mysli gjorde två starter och blev fyra och tvåa, och Debbie fick åka med för social träning, vilket hon vekrligen behöver. På själva banan funkade det utmärkt, men utanför var det mycket konstiga och farliga saker, Sara red henne då hon var rätt yr i mössan när hon skulle ut.
Det gick riktigt bra att lasta henne, med tanke på att hon inte åkt transport sedan hon var föl. Vårat nya släp är verkligen toppen 
Idag tänkte vi oss ut med paret, får se om jag får liv i Sara.
God morgon gott folk! Har slutat jobba för knappt en halvtimme sedan! Sitter nu hos farmor för att äta frukost. Började regna en massa jag som hade tänkt ut och köra en ponny men har inga vidare kläder för detta väder med mig! Men får hoppas på de bästa annars får jag komma tillbaka senare i em och då blir de hem o vila ett par timmar efter detta! Hoppas alla får en toppendag idag :)
God förmiddag!
Sol här i Odensala, så dotra lär väl vilja tillbringa dagen i vattnet, skulle jag tro. Just nu sover hon, så jag får passa på att arbeta en stund.
Ha en bra måndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Vårt väder är som vanligt regntunga skyar. Trodde gårdagens väder med värme och sol skulle hålla i sig. Den varma dagen tillbringade jag i en bil t.o.r. Bergsåker och på stallbacke och läktare. 2 diskningar och 1 fjärdéplats blev det.
Idag fyller sonen 30 år, kan aldrig vara möjligt då jag inte känner mig så mycket äldre själv
men en titt i spegeln avslöjar att det nog kan stämma
. Hoppas han har en bra födelsedag i Barcelona.
Ha en bra måndag alla!

God förmiddag!
Solen skiner på mig och förhoppningsvis även på alla som idag bevistar den traditionella sommarpremieringen som nyss startade på Lojsta: jag önskar jag vore där. Ser verkligen fram emot rapporter här på sajten (länk till SP-tråden) senare idag.
Jag hoppas det är bra väder även i Greenwich Park i London, där OS-fälttävlans terrängmoment avgörs idag - tråkigt nog utan ex-leksingen Niklas Jonsson som "bara" blev reserv. Första start klockan 13.30 svensk tid, direktsändning dels på webben via svtplay.se, dels (faktiskt!) på TV i Kunskapskanalen från klockan 14. Rafflande!
I kväll är det trav i Rättvik, det blir en utmaning att ta sig dit genom samhället som är igenkorkat av stora bullriga bilar nu när Classic Car Week-eländet är i full gång. I morgon är det cruising, urk.