Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 634 ggr
Qalaspuff
1

Godmorgon 12-07-27

Godmorgon i landet!

Strålande sol idag med, riktigt härligt!!

Slåttermaskinen höll igår, så nu är det utslaget och vänt, nu strängas det för killen med press och plastare kommer vid tio.

Vi hämtade hem Flisan från betäckningen igår, nu hoppas vi att hon är dräktig! Hon ska kollas på dygn 16, det är såklart när vi är på gotland, men det finns ju fantastiska människor som fixar Skrattande

Idag ska vi ut med vårat russpar, så det är väl bäst jag sätter fart så vi hinner köra.

garrilina
0

God Morgon! Sol även här i morgon lovas regn igen…. Vi har fortfarande inte slagit ett höstrå, denna vecka har marken torkat upp så pass att det går och köra på den hoppas på kommande vecka med uppehåll.

Har lämnat sonen på tåget för vidare färd till Barselona, vädret där matchar nog bättre den Afghanska värmen som han är van. Nu blir det handling med min pappa. I em kommer vet. och ska ge ett av varbloden hans A2 och kolla tänderna på en av inhyrningarna och vår Aragorn. Typiskt så kommer hon när dottern och måg jobbar så då får jag assisteraObestämd är ju så bra på sånt…

Ha en bra fredag, har precis insett att efter denna helg är det 2 veckor tills jag börja jobba, vet inte vart de veckor jag varit ledig tagit vägen.

Tittut
0

God förmiddag!

Varmt och soligt i Odensala. Sitter vid skuggsidan ännu, men framåt eftermiddagen blir det varmt på kontoret.

Ska sätta fart med lite skrivjobb och ska packa inför helgens uppdrag, plus att hovlsgarinnan kommer framåt kvällen och ska fixa nya pjuck på pärlan och hålla lektion för Elin.

Lika bra att öka, med andra ord.

Ha en bra fredag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

murkla
0

God eftermidda.

Blir de när jag har skrivit klart.

Vi har oxå strålande sol och  + 20 .

Helt underbart men de blåser lite de kan vara bra för då blir tvätta torr någon gång.

De går frammåt i min förkylling bara hosta. Och de är skönt de.

Idag ska jag betala bromslagningen på transporten. Och fråga när de har tid att titta på den igen som de blev ombesikning igen på de. Grrrrrrrrrrrrrr..

Man vill ju ha sin egen inte lånan någon annans..

Nu är sambon förkyld. De går runt. Mamma ringde hon är i Ullared och undra om jag behövde något fr hästhyllan.  Snällt att ringa men jag vill ju titta själv och mamma är inte så hästintresserad så hon hänger med på allt. Tanken är god…

Sätta övriga klister märken på transporten, Fiska och hästen..

Ha en bra Fredag alla. Skrattande