Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 311 ggr
karisma
0

God morgon 13

Just gått en runda med hundarna och kollat till hästarna och såg vad klockan var så jag tänkte säga godmorgon innnan jag lägger mig den här natten var ju fin men igår önskade  jag att jag bott i staden då det stod som eldklot ur kontakterna vilket oväder jag och hundrna under täcket men hästarna stod bara lugt och betade  nog om detta  ha en bra dag

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen är det fart på den här sidan igen! Den har varit borta hela morgonen. Så får det ju inte vara!Glad

Hoppas ni får en fin dag. Jag måste försöka jobba lite. Det är si och så med det just nu när ungarna har första dagarna på sommarlovet.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

VeronicaP
0

God morgon , idag är det lite svalare i luften *bara * 20 grader  :-)

Anna-Uppsala
0

Godmorgon! En av mina stallkompisar ringde just och berättade att äldste sonens skola brinner?! http://www.unt.se.
Först blev jag jätteskraj och började undra var sonen håller hus, men sedan såg jag att det var ingen fara för eleverna, så han står väl där och tittar med sina polare, förstås.
nej, nu ska jag smyga in och beundra failjens tre senaste medlemmar - rådisarna Silvia, Kristina och Paris Hilton. Paris Hilton är min, och hon heter som hon heter, eftersom hon sitter i buren!

maiijjha
0

God morgon! Idag är värmen försvunnen och det är blött ute, men det har slutat regna. Skönt att det regnar på natten så man sliper bli blöt :) Ha en trevlig dag allihopa

[Croneld]
0

God morgon allihopa! Andra natten med buller och bång, hoppas att det är över nu. Hästarna ser lite trötta ut. Ha det gott!

MagganS-B
0

God förmiddag! Tänk om vi kunde få lite buller och bång med tillhörande regn…..

Ha en bra dag alla!

StuteriSolo
0

+ 10 regn och mulet. Men nnu har molnen börjat spricka upp, men det är utlovat regn hela kvällen. Vi ska rida igen missade lektioner ikväll, så de tär väl bäst att börja med maten strax.