Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 758 ggr
Miica
0

God morgon 2012-07-24

Ja ännu en morgon smyger sig fram här!
Ser ut till att bli fint väder, vilket är skönt då jag ska träna lite hästar hade jag tänkt! Men först efter jobbet här nu, så blir de hem o sova några timmar, då man har en jobbnatt kvar innan man är ledig i fyra nätter =)

Kul att det är så många fina treårsston som visas fram på premieringarna, önskar de som fortf ska visa, lycka till, medans jag säger grattis till er andra som är nöjda mer era resultat!

Ska inom kort börja fixa tråden med årets diplomston, så har ni bilder på någon av dem redan nu får ni mer än gärna maila dem till mig på stuterimiica@live.se

Hoppas alla får en toppen dag idag!

garrilina
0

God Morgon! Solsken och varmt i dag, får se till att njuta i dag då de lovar regn i morgon Skrikandes igen.

Ska baka lite och städa i dag hur nu det ska gå till då jag vill vara ute i solen. Sonen kommer hem i kväll och vi ska fira honom lite i morgon då han fyller 30 om några dagar och då inte är hemma. Hur han nu kan bli så gammalFörvånad känns som i går han var bebis.

Nu ut och titta till och flytta runt en del av hästarna, Kurant uppvaktar Garrilina för fullt hör jag utanför fönstret.

Ha en bra dag!

murkla
0

God Förmiddag.

Idag är de ingen bra dag jag är genomförkyld och ont i halsen. PÅ min semester , Så i dag blir de en inne dag.  så tråkit när man skulle ha gjort som mycke ute och så.

Hoppas att de föesvinner snar och blir frisk.

Hoppas att ni andra får en bra tisdag.