God morgon 12 juni
Tillbaka efter några härliga dagar på Gotland! Fick en fantastisk körtur med Birgittas par, som kommer att finnas i minnet länge.
Några sköna kvällar vid träsket där ungarna fick bada av sig det värsta springet och ett lugnt hingstsläpp vid Lojsta. Nu är det bara till att försöka jobba en stund till, så får vi se om vi kommer tillbaka till ön under sommaren. Den är lite beroendeframkallande den där ön..
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God Morgon! Solen skiner idag också och vi har börjat att dansa regndans.. Det är full fart nu på morgonen. Jag och gubben ska iväg och jobba och barnen till skola och dagis.
God Morgon! I dag blåser det, och är inte riktigt lika hett som i går! Semestern fortsätter med studentfirande i em. Ha det gott alla!

Godmorgon alla glada! Jag fastnade i en bok igår kväll, och den tog slut efter halv ett… Edward Finnigans upprättelse, otroligt spännande! Nu är man så lagom pigg, men jag ska nu ut och mata alla smådjur och ge hästarna hö, idag blir det jobb och i em ska vi ut med litet hästar. Hoppas hinna med att göra något i trädgårdslandet också.

God morgon. Idag skiner solen men det blåser. . . Idag skall det köras hö så det blir inget och träna några hästar nej men mat i vinter till dem är väl viktigare än en träningsrunda ;)
God morgon! Idag är jag lite trött, efter ett kraftigt åskoväder och så har jag kollat Toffan ett par ggr. Nu är hon ännu mer paddliknande och större, slappare, keligare och tröttare. När kommer den???
God eftermiddag!
Surfar lite i väntan på att lunchen ska koka klart och vattenspridaren ska göra sitt jobb färdigt så jag kan åka upp till växthuset sedan och fortsätta där sedan.
Blev så glad i morse när jag upptäckte att en av mina tomatplantor här hemma fått tre små fina tomater. Det dröjer än innan de är mogna, men oj som jag längtar. :-)
Hästarna börjar tycka det är lite för varmt och jag kan inte annat än att hålla med dem om att det inte skulle skada med lite regn.
Är förälskad i Tjingans fölunge. Han är bara såååå underbart fin. Vilken resning och utstrålning! :-)
Stackars Robban skulle vända hö idag. Han som knappt hann lägga sig i natt innan han blev tvungen att gå upp igen. Erbjöd mig att vända höet, men han skulle ändå åka och dra bort ett nedfallet träd från åkern, så han kunde lika gärna göra det.

Varför kommer det inget regn?! Vi var ju lovade lite idag 
Usch, vill inte ha samma torka som förra året!