Russvallack
Hm, är verkligen urkass på sånt här, men i mitt tycke är han lite väl kvadratisk. Men i övrigt tycker jag han var fin.
Men, han kan väl inte vara särskilt gammal?!
#1, nej, han är född -06 ;)

Nu vet ju jag vad det är för häst, men skulle vilja se vinklar, ha du ingen bild framifrån?
#3, njaaa, ingen bättre bild… Men jag lovar att ta en massa bilder på honom när han kommit hem :)

jag tycker han ser fin ut
Efter Raider va?:P
#6, japp, e. Raider ^^
Han har riktig TOPPSTAM!
Han är då e. Raider, som har travat *1.45,2m, *1.48,2k, 1.42,6aM, 1.42,7ak, och är den segerriakste ponnytravaren genom tiderna med sina 200.800:-.
Han var med i 10 SM (!!!!), vann två gånger, kom 2:a tre gånger, 3:a en gång, 4:a två gånger och 5:a en gång. Bara att vara med i 10 SM är en ordentligt bragd, som tyder på bra hållbarhet enligt mig!
Raider har kanske inte lämnat bäst av alla dessa snabbtravande avelshingstar, men de bästa han lämnat är mycket fina avelshingsten Skärmnäs Pigall som själv har ett rekord kring 1.50, samt Super Busen som travat under 1.50.
Sen är han u. Nisans Nadia, som själv travat 2.00,9 och ahr där vid 10.000 på kontot. Hennes stam går absolut inte att klaga på, då hon är efter den grymma Nicklas II, som vunnit SM fyra gånger! Nicklas II har lämnat godkända Micklas och Ernst Rolf, båda har travat under 1.45. Nicklas II har även lämnat 1.45-travnade Guldstovinnaren Zabine.
Så stammen på min nya stjärna ska jag verkligen inte klaga på! Vi satsar på Kriteriet ;) HAHA ;)