God morgon 2012-07-13
God förmiddag!
Jaha då har jag fått om besiktning på transporten. Så räkningen hos verstan blir inte att leka med. Fixade bromsarna som hade rostat ihop och så har man en boggi så.
Fick 2 fel, på skjustbromsen bromsar inte som den ska och så var de ett däck som de var dåligt mönster på men vilket de kunde de inte säga för de hade de glömt. Så de fick jag hitta själv.
Besikta den igen v 31. Så då inga mer fel tack.
Annars är de rätt bra. Solen och blå himel i Malung iallafall.
Som man hoppas på uppehåll till veckan som de är Svenska Dansbandsveckan här i Malung v.29.
Ledig dag , Ska gå igenom loppis saker med syrran och sedan en kör tur med Murkla.
Ha en bra Fredag.
God fm! Solen lyser trots att det var regn i morse, skönt! Dagen bjuder på pappersarbete, packa inför flytt, hovslagare och skicka hem ett sto som vart på betäckning. Ska även pyssla med en kelsjuk 2 årigt russ, hon kan konsten att se så där extra ledsen ut om man inte gullar tillräckligt mycket per dag:) Ja lika bra att sätta fart:) Ha en bra dag!
God förmiddag!
Packat och klart snart för tio dagar på rull. Veteranbilsrally i Dalarna i helgen och sedan premiering i Småland i nästa vecka, 50 års kalas och annat skoj, så vila får vi göra senare.
Har som vanligt lite måsten att styra med först, men snart rullar gamla BMW:n och jag mot norr.
Ha en bra fredag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~