Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 622 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 9/6

Är det sant? Ingen annan som är vaken?? Här är vi vakna, och har tagit sovmorgon. Dagen bjuder på trädgårdsarbete och körnng av hästarna. Vi ska bära ved också, vi har två lastbilslass kluven ved som ligger i en stor hög framför huset, den ska in i vedboden.

SannaHolmgren
0

Jo jag är vaken, och jag har precis idag nu på morgonen upptäckt russifokus.  Jag börjar bli nyfiken på rasen eftersom jag har ett russ till låns hemma över sommaren. Han heter Balder och är 20 år, har tävlat i trav för länge sen.

Vi ska till sjön och bada om en stund.

StuteriSolo
0

Åh, det måste vara Mr Balder som Anna? Fredriksson körde förr. e. Garribaldi och u. Anemone. Vill minnas att han sprnag en bit under två minuter

Asagard
0

God morgon!

Fint väder idag också. Vill ha regn, men det tycks vara för mycket begärt.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Ska åka upp en sväng till min mamma och kanske försöka hinna med att städa lite också. :-)

SannaHolmgren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 Jo det kan vara samma Balder. Min släkting har precis köpt honom som familjehäst. Han har fått det bra, barnen pysslar och följer med på ridturer.

MagganS-B
0

#1#4 Va skoj! Mr. Balder känner vi väl! Han har varit jätteduktig ponnytravare! Tro t.o.m. att han var anmäld till SM något år…..

God eftermiddag förresten, har inte haft tid att kolla på datorn förut. Jag pratade med Anita på Samos (Munter + Brådis) i morse, vi har lika varmt här som dom har där! Inte klokt, allt torkar upp, bönderna slår för fullt för att få in höet med någorlunda bra värden.

Ha en bra dag!

CarolaG
0

God Morgon! Som omväxling är jag hemma och tvättar medan gubben är med några barn och tre shettisar på travbanan…

Chirak-96
0

God eftermiddag! Har hunnit med en hel del idag. Började med att åka till St Ekeby på lokal hopptävling, hade ett stopp i LD. Kanon nöjd! Åkte hem 9:50 innan den värsta värmen kom! Hem och packa ihop badkläderna och åkte med veterantraktor och kärra ner till badet. Underbart, bara lite kallt. Har nog inte badat så här tidigt på flera år??

SannaHolmgren
0

*Ooh, wow*

Jag har en kändis i hagen.^^

[Croneld]
0

God kväll! Här har vi haft en dag med hamburgare, glass och bad. Vi har det härligt varmt, men det fläktar skönt. Väntar på Toffans föl….och längtar!

SigneK
0

Tja, jag var vaken sedan 05.45, fick stiga upp och åka till Köpenhamn för att gå på exam. Vad kul! (nä) Men sedan blev dagen bättre när vi åkte till stranden och badade i 20 grader varmt vatten! 26 grader i skuggan! Nästan för varmt enligt mig. Bakom oss på stranden låg några svenska turister med två barn, ih vad det var roligt att höra ungarna gnälla på allting. Pappan var tapper: Men nu får ni hitta på något skoj, ni kan bygga sandslott! - Det är TRÅKIGT. Men ni kan gå och bada då. - Det är OCKSÅ tråkigt. Ja det är kanske mest roligt för vuxna att ligga på stranden, jag vet inte. Vi hade sköna timmar i alla fall. Och glass fick vi också, och nu ska vi grilla. Härligt!