Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 696 ggr
garrilina
0

God Morgon 12-06-28

God Morgon! Trött i dag, måste nog bli bättre på att komma i säng på kvällarna. Det är svårt med ljuset man tror att klockan är mindre än den är.

Blåser iskalla vindar i dag men solen skiner. Blåsten kan gärna avta då ett av grannhusen brann ner i går em. och de har fortfarande inte släckt klart, Just nu har vi inte vindriktning mot oss. Tanten och hennes 3 hundar klarade sig som tur är annars är allt borta även uthusen på gården.

Nu ut och kolla till Kurant och hans damer, kom ett sto i går som enligt ägaren inte visat någon brunst än.

Ha en bra dag!

StuteriSolo
0

God förmiddag i landet!

Jag och Sara hann ut med russtanterna på morgonen, vi hade planerat att köra litet fort med dem, men de var sega och omotiverade tills vi vände hemåt. Den svängen kanske får gå i träda ett tag tror jag…

Igår kväll åkte vi med Flisan till snygga arbhingsten Rohara Bacara. Vi har planerat att bygga en trevlig western- och körhäst med Flisans framåtanda och Bacaras rörelser Skrattande

Idag börjar stan fyllas av deltagare i Piteå Summergames, invigning ikväll, vi ska ha öppet till 20.00, så jag vet vad jag gör resten av dagen