Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 428 ggr
CarolaG
0

God Morgon 7/6

Nu sitter vi och tar en kopp te..

02:15 fölade Calisi. Det blev ett fuxfärgat stoföl med bläs, en riktigt liten skönhet. Skrattande

Solen skiner även idag. Om några timmar åker jag och gubben till jobbet och de små till dagis och skola. Äldsta dottern har sommarlov då gymnasiet hade sin avslutning i tisdags.

Tittut
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er alla och grattis Carola!

Känner mig trött i benmusklerna i dag också efter allt hoppandes upp och ner i går. Det är jobbigt på sitt sätt att fota hästar.Glad

Idag och i morgon skall jag jobba på dagis och i morgon kväll åker jag och ungarna till Gotland. Skall bli jätteskönt!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

ryttarn
0

Godmorgon!

Grattis Carola!

Idag är det studenten här. Tjejerna laddade upp i går inför sin student genom att vinna (Troll Twix), resp komma tvåa(Tejas Monljus) på byggdetravet i Hagfors. Bättre uppladning för studenten kan man väll inte få….

När studenten är över skall jag sova i flera dygn….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

StuteriSolo
0

Jag fotade bara människor igår(fast några bilder på Sara och hästarna som hon hade ponnyrridning med blev det ju…) Det var invigning på farmersgolfbanan hos min svägerska, det kom sisådär 150 personer och de flesta provspelade. Idag ska jag städa åt mina stackars marsvin och jobba och sedan har Sara avslutning på kvällen. Grattis till fölungen Carola! Kul med litet tecken!!

MagganS-B
0

God morgon och grattis till stofölet! Håller med Bisse, alltid kul med vitt på russen, lite mer personligt…..Ännu en het dag väntar, det känns i luften att vi kommer att få uppemot +30! Välkommen till värmen Liselotte! Själv skall jag jobbe, har bara i dag och i morgon, sen SEMESTER!!!!! Då blir det ännu mer jobb…….

[Croneld]
0

Grattis Carola med familj! Jag är också lite trött efter igår, jag tror det var värmen. Det fläktade skönt på Vätö men solen var het ändå. Det var hela 23 grader i Rådasjön igår och ska dit idag igen och ta mig en härligt dopp!

GerTi är också trött efter gårdagens utflykt!

Tittut
0

Kicki, såg du idolbilden på er i Vätöresultatstråden ?

Jag tycker den var fin!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

VeronicaP
0

God morgon , Grattis till fölet Carola.
Här skiner solen och det blir en varm dag i dag med. Även jag är trött idag , var ju på Tingsryds travbana i går och tävlade (dottern) det blir många mil man går där *S*

Miii4
0

God morgon!

#0 Grattis till fölet önskar Calisis storebror Zamir! :)

Igår var det bal, skojskoj, idag är man ledig och imrogon student!

Odena
0

God dag. I förmiddags tog man en tur med Odena i skogen i strålande solsken och svaga brisar det är så underbart med sommar =D Kollade på termometern och den visade 28 grader i skuggan…