God Morgon 6/6
Morgon och morgon, men jag kan inte sova!
Jag ska på bal ikväll, och är nervös. Har skrivit tal som jag ska hålla. Som den goda talare jag är *not*. Men nånting borde det betyda att alltid få bra betyg i muntliga framställningar :).
Syrran fyller år med, GRATTIS LINN, hela 18 år ;).
På fredag är det student. ush va d går snabbt!

Ja, inte är det väl morgon än, jag har ju inte kommit i säng än! När jag har laddat upp uppdateringen på Liselottes hemsida ska jag gå och lägga mig. Tar nog en sovmorgon sen.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~
Vilka nattsuddare! Här är det i alla fall morgon. Inte ska du väl behöva pyssla med min hemsida mitt i natten, Agge?
Om en timme skall jag åka till Vätö och se om partylejonen kommit på fötter.
Ha en trevlig dag och fira nu Sveriges nationaldag ordentligt.
Liselotte
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Ja aldrig hinner man vara först på den här sidan inte :) Idag ska jag och Sara ha ponnyridning nere hos Annika(en hel kilometer bort) för de ska ha invigning på sin farmersgolf-bana, jag ska dssutom fota, så jag hoppas Sara hittar någon kompis som vill leda en häst. SOlen strålar idag också, och Sigrid sitter ihop än. Härligt att ha hästarna utanför fönstret så kan man se till dem bättre.

God morgon!
Här laddar vi för byggdetrav i Hagfors. Tejas Monljus och Troll Twix skall ut och mäta sina krafter mot de lokala Russen. Det blir första gången för kusken att köra Twixan i tävlingstempo, hon har gått licenskurs hela våren. Monis styrs som vanligt av äldsta dottern medans jag står och hoppar vid staketet….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
God förmiddag! Här är ett underbart nationaldagsväder (fast det skulle behövas massor av regn…). Hovslagaren kommer senare under dagen, men det får andra fixa, jag tänker åka på utflykt med min kompis! Loppisarna väntar!!!!! Han som jag periodvis sammanlever och är gift med, kommer hem i morgonnatt, så det blir lite ordning och reda
, tror han ja!
Ha en fin dag, vad ni än skall syssla med!

God Morgon. Det är strålande solsken på Gotland men det blåser jädrit mycket. Idag skall jag köra mina små pållar och vi laddar för start nästa lördag =D
Ha en fin Nationaldag allihopa…

Go förmiddag!! :) Här är det med strålande solken o helt blå himmel….Skönt att va ledig idag!! :P ;) Ska nog städa i stallet idag tror jag..;)

Nu är det i alla fall förmiddag. Blev lite sovmorgon.
Mitt i natten är bästa tiden att uppdatera hemsidor, då är det lungt och skönt och ingen som stör.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

God morgon! Idag kommer mina föräldrar på besök för att gratta gubben som fyllde år för en vecka sedan och 17-åringen som fyllde år för två veckor sedan.. Eftersom att jag gillar choklad så bjuds det bla på Polly-kaka. 
God kväll!
Har tillbringat större delen av dagen på båten. Levererade en valp till fastlandet, som skulle ända till Kungsbacka-hållet! Wow, inte dåligt att bestämma sig för en valp från Gotland! :-D
Kom hem och fick åka till jobbet och leverera sparris till dem och sen hem igen för att träffa nästa valpköpare. SÅ, nu är alla valpar sålda och jag måste nog säga att det känns liiiite tomt redan. :-(
Annars har verkligen INGENTING hänt idag…
#10 Mer än att det har varit jättevarmt, bara lite vind (!!!!!#6) och tippens deponi i Dalhem har brunnit!!!!!!!

#11 jaa man har ju sett det svarta rökmolnet hela dagen…
God kväll!
Jag har precis varit ute till mina russ i den vackra kvällen, bland alla hunkex, tjätblomster, maskrosor och midsommarblomster. GerTi och Tigerlilja är fortfarande vackra och glänser sen tvätten inför utställningen och Toffan är bara tjock.