Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettavel
Läst 2038 ggr
Miica
0

Betäckningsplaner 2012!

Nyfiken som jag är så undrar jag lite om ni har bestämt er för vem som skall betäckas och med vem?

=)

skott
0

Zob-Zob+Manicken 567 Ej bet ännu.

Ravenna Ernst+Skotte492, betäckt och dräktig :)

Roxette Ernst+Skotte 492,även hon dräktig :)

Rip Ramona+ Manicken 567 ej bet ännu.

Lacerta +Skotte eller Manicken :)

Alva Race+ Tyson II :)

JTphoto
0

Jaohoo föööl söööta xD

MVH Julia Tingström www.jtphoto.se
"De som säger att lycka kan inte köpas för pengar, de har aldrig köpt en häst"

VeronicaP
0

Ska inte betäcka någon i år

ryttarn
0

Vi kommer betäcka Jaritza och Jubla II med Arn De Gothia 640.

Om fodervärden bestämmer sig för att inte behålla TT ett år till så betäcks även hon med Arn, i annat fall blir det lite mer tävlande för henne.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

SofieStrindlund
3

Primusa, Gilda Roll & Cikora Roll kommer att betäckas med Nordman! :)

garrilina
0

Dixy Bess med Kurant

Plupp73
0

Hm, bra fråga. Vet fortfarande inte om betäckning blir av i år, men önskar hitta stor (>125 cm) PIGG och framåt hingst som är trevlig och har bra steg i skritt och trav. Inte stam som gänsar till Tomtebos Enoc och Kurir G. Vi bor i VG-regionen.

Har tittat och tittat på hemsidor, och det finns många russhingstar helt klart…

Ernst-Romeo
0

Kålmans Poppis betäcks med Ernst Romeo

rebeccajansson
3

Bessy Sun 4325 rek 1.51,6 har släppts med min & syrrans nyköpta hingst Stig-Helmer 461 rek 1.53,9.

silarp
0

ja… suck….
Jag hade ju tänkt betäcka mitt egenuppfödda 3 åriga sto Fridha, med nygodkände Vildhallonet härhemma… men det här vädret främjar inte direkt någon brunst kan man säga… (förutom på 1 åringen då…Rynkar på näsan som brunstar hela tiden typ…) Obestämd

Tiden får väll utvisa hur det går, man ska inte ta något för givet, varken med det ena eller med det andra.

Miica
0

Jag kan ju svara själv också! Eftersom Castello ska stå här på station så går både Winna och min Gunni till honom :)

Gnistra
0

Gnistra med Ur Qul och Soja är betäckt med OkiDoki!

Emmelie93
0

Monami är hos fina Skotte Skrattande

~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

MagganS-B
0

Har funderingar på att köra iväg Dulilla Roll (som inte har föl) till Raider…….sen vet jag inte med dom andra två, Deli Ess och Linn Ess! Eller snarare tre, eftersom Linella Ess är hälftenägd…..

[parlina]
0

Mega 4112 och Pärlina 4594 är hos snabba Tyfon.

Faradiba
0

Jag har Annas Cavata Beata, Tejas Monela och Wiranda gående med Lordi 624.

Snart kommer jag att även släppa in Karismas Lilla Berta och Tjolahopp.

Men eftersom Beata inte tagit sig de senaste åren så räknar jag inte riktigt med att hon blir dräktig i år heller och Monela börjar ju bli till åren hon med.

Har haft funderingar på att inte låte dem gå med hingsten för att statestiken blir sämre men de trivs så bra med flocken…

Tittut
1

Ska betäcka på hemmaplan iår, så Umbra 4094 och Malva 4814 ska båda betäckas med Juniper 530.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

aze
1

Enomena är just hemkommen i från vackra Kanalje 591. Så vi håller tummar och tår här hemma! Jag tror att det kan ha blivit något, för det riktigt "lyser" om henne :) Så kul när hela familjen är engagerad!