God Morgon 2/6
Sol, blåst, ponnytrav (som jag inte hinner se), jobb, fest! Sån är min dag! Lova startar, håller mina tummar på jobbet!
Ha en bra lördag alla!

Åter tillbaka vid datorn, resan till Oskarhamn tog litet tid, men igår morse var vi hemma med vår fina hästbuss. Jag ska jobba idag, och på em ska vi med unghästarna på banan en sväng, ska prova kvala dem imorgon. Solen strålar med flera tusen watt och det är sommarväme ute, hääärligt!

Godmorgon! Solen skiner från en klarblå himmel och det är sååå härligt ute.
Gubben har åkt till travet för att träffa licensarna och sedan ha styrelsemöte. Jag är hemma och tittar till Calisi som är småskum men kanske inte riktigt på G.. Hon är lite svårbedömd. Jag ska väl försöka att kombinera det med tvätt och städning.
God eftermiddag. Har legat i sängen tills nu. Är magsjuk, så jätteroligt så. :-(
Måste försöka ta mig till affären och köpa något att äta, för brödet är helt slut och jag vågar inte äta något annat. Eller hoppas på att Robban kan köpa något på vägen hem, men jag lär väl hinna hungra ihjäl innan dess. :-(
Igår flyttade vi ut Wille med ston till betet nere i Ronehamn. Fast de dök rakt ner i gräset direkt, så så roligt var det. :-D

Gomiddag!
Äntligen solsken, tyvärr oxå fluginvasion i de blöta hagarna.
Har hunnit vara på två fotbolsmatcher med sonen och sedan sjussat honnom till ett födelsedagskalas så han kommer sova gott.
Imorgon blir det ponnytrav på mantorp….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Tjo, jag sitter i Bor på Vikas stuteri ;).
Nu ska jag och Camilla ut och polera pållaren inför morgondagens Mantorp!