God morgon 20120515
Vacker morgon i Odensala. Inte alls så kallt och blåsigt som igår, som tur är.
Håller på att valpsäkra huset. Vår nya borderterrier, Ragge, ska hämtas hem i kväll, så sen är det slut med friden en stund.
Ungarna går som på nålar….
Tills dess är det bäst att grotta ner sig i pappershögarna en stund till.
Ha en bra tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon i landet :) Här skiner solen och är lagom varmt och ljummet och inte alls så blåsigt som igår.
Idag blir det att plocka lite taggtråd från en liten åkerbit som vi ska stängsla in till hästarna. Är längesen det gick djur där vi bor och på den tiden gällde ju taggtråd. Och när de försvann så har taggtråden fått leva fritt och växa ner :S Vet inte hur många gånger jag har svurit över denna taggtråd som det krävs maskiner till att dra upp ur underjorden, och när man väl tror att man har fått bort allt, ja såklart nästa minut så ser man en ny ände som sticker upp ur marken :P
Fast på denna ängsbiten så har det inte vuxit ner i marken lika farligt, men där är det mest invuxet bland snår och buskar så man blir tokig :P
Sen blir det nog en promenad med Semlan och hunden :)
Carpe diem!
God morgon! Ja ser ut till att vara fint väder! Idag blev de sovmorgon för att ta igen sig efter nätterna man jobbade i helgen! Idag blide hästar och stängsling för hela slanten! Kanske blir en promenad med en ponny med ;) Åh Liselotte en borderterrier! Det är vad jag har i sikte att skaffa om ngt år! Sån härlig ras de! :) Ha en toppen dag alla!

God morgon! Känns som typ 100 år sedan jag var inne här på GIF. Kul att titta runt igen.
Blir en lugn dag här, ligger sjuk i en förfärlig hosta :( Så det pimplas vatten och te hela tiden!!!
Ha en bra dag!!!

God förmiddag i landet!
Solsken och ljummare vindar idag, vi ahnn ut med Mysli och maratonvagnen och hade QP på släp. Så fort vi har någon mer medhjälpare får QP minsann dra vagn själv också. Hon var mindre rädd för alla saker efter vägen idag iaf, mycket nytt att upptäcka när man sällan är utanför hagen.
Farmorkväll ikväll, och så hade vi planerat att rida TRixi och Flisan sedan. Det är ju ljust till efter midnatt nu så man behöver ju inte tänka på ljuset längre