Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 896 ggr
kakan89
0

Godmorgon 11/5

Idag är det ganska mulet och grått ute men jag är glad ändå. Min nya sele och boots ligger på posten så det ska hämtas och sen ska jag ut och prova vagnen på riktigt för första gången på Russlan!

Annars blir det en lugn och ledig fredag!

garrilina
0

God Morgon! På jobbet och förbereder besök av våra blivande 7:or, blir spännande att träffa den blivande klass som jag ska vara mentor i de kommande 3 åren.

Vått på gränsen till översvämning efter gårdagen och nattens skyfall.

Ha en bra fredag!

Tittut
0

Morrn!
Grått och regntunga skyar även här, men uppehåll just nu i alla fall. Kanske hinner jag ut på morgonens första hundpromenad innan det brakar loss igen.

Inga föl ännu, men de lär väl komma när det är dags.

Ha en bra fredag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Qalaspuff
0

Godmorgon i landet! Grått och mulet, tre plus, man får ju inte någon vårkänsla precis…

Frukost nu och sedan ska viut med några hästar och leka, om nuSara kommer ner någon gång Skrattande

Sedan butiken, få se om Peter kommer hem idag eller inte.

MagganS-B
0

God förmiddag!

Mulet men varmt! En hel del regn har kommit under natten, bra för både växter och djur eftersom det började bli lite torrt, i alla fall i mina rabatter!Glad

Försöker hitta nånstans runt uppland-sörmland som kan ha ett litet 1-årssto på sommarbete. Hon är till salu, men behöver komma till kompisar för att leka!

Ha en bra dag!

silarp
0

#4…synd att ditt sto inte fanns närmare mig.. hade behövt ett litet sto som behöver bete, till sällskap till mitt 1 årssto…. hon kommer få gå med min trökiga valack snart…. vilket jag tror hon INTE kommer uppskatta…

i övrigt väntar jag och min dotter på att magsjukan ska bryta ut på oss (sonen hade det igår…) så det känns som att man sitter lite i "karantän"….

Rynkar på näsan

Lloyd
0

Här i Katrineholm har vi +15 grader REGN REGN och lite sol till o från, grått o mulet.. Ha en bra dag alla =))