Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1095 ggr
karisma
0

God morgon 2012-05-07

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon där ute

Ny veckan började med stålande sol och frostig gräsmatta, det låter så häftigt under skorna när man går Men lite kallt utan kallingar så här på morgonkvisten, kaffet uppdruket värmeljusen har brunnit ner men brasan sprakar fortfarnde Så det är bara att ge sig ut om jag ska hinna till jobbet i tid, eftermiddagen får bli hagarbete inför betessläpp kvällen inte planerad ännu Fast det ligger nog ett måste och lockar.

ha en bra måndag där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

PernillaJ
1

God morgon!

Solen skiner, det har varit en ganska kall natt, nån plusgrad nu. Om några timmar kommer hovslagaren. Hoppas alla pållarna ska sköta sig så jag slipper skämmas, jag har några unghästar med vissa busiga tendenser.

Igår vann min uppfödning Tsara på Romme, det var hennes andra seger i år. Jag var inte där, men har fått berättat att hon såg jättefin ut, igen. Kul!

Tittut
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# 1 Grattis till uppfödarframgången!

Här är det ännu en strålande vacker morgon. Kastraten mår bra, märrarna ligger och solar och undulaterna trivs i sin nya bur. Härligt!

Nu lite artikeljobb innan eftermiddagens tidningsjobb. Har en lite rörig och splittrad vecka framför mig, men det ska nog gå vägen.

ha en fin måndag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

God middag i landet!

Solsken och varmgrader, vi hann ut med Trixi och Mysli före jobbet, och här har det varit full fart med försäljarbesök och kraschat internet.

Den onödiga snön smälter långsamt bort, men det lär ta ett tag att nöta ner 20 cm snö…