God Morgon 12-05-06
God morgon! De senaste dagarnas regn och kyla har utbytts mot klarblå himmel och strålande sol ingen värme än efter en kall natt men det kan nog bli. De leriga hagarna som började bli torra är kletiga igen
Två av shettisarna har fått uppluckringstjänst på gräsmattan, behöver väl inte berätta att de är mycket nöjda.
Dotter, måg och Björksta Trolltrix har åkt till Gävle för att tävla. På agendan står stallet för mig, röjning inne och försöka få ner något ord i uppsatsen kanske, har varit ner näst sista gången i helgen och om 14 dagar ska den vara inlämnad.
Ha en bra söndag!
God Morgon!
Eller känns snarare som förmiddag. Vaknade 05,30 och har hunnit gjort massor.
Med ett antal hästar på gården och en valpkull (snart 4v.gamla) + dom vuxna hundaran så behöver jag ingen sovmorgon. Därimot fick gubben det idag och nu bakar han bullar!!
Hagarna är blöta och slaskiga igen, är trött på regn/snö nu. Vill ha värme och spirande gräs iställe.
Ska snart släppa ut vildbasen våran…Jemma 4 dagar med sin super duktiga mamma.
Ha en skön söndag!
Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri
God morgon! Här händer inte så mycket, kusarna går på bete och växer på ett och annat sätt! Nu har jag bara två egna russ hemma, Tigerlilja är högdräktig och Cherie ska väl till hingsten så småningom….
Susamarula är som jag skrivit tidigare, är på träningsläger i Halmstad hos Amanda Frick. Igår var de på banan och det hade gått bra, hon var pigg och skötte sig utmärkt! Kul!