Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 875 ggr
Asagard
0

OT - Vem betyder mest för dig??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kanske inte så russrelaterat, men ändå.

Jag vill tacka min älskling för att han alltid finns för mig och alltid ställer upp för mig i vått och torrt. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig! Jag älskar dig så! - Tills döden skiljer oss åt!

Sen vill jag också skicka ett extra stort fång med rosor till min underbara granne Carina, som alltid, och då menar jag verkligen ALLTID ställer upp, om det så är lördag kväll och inte 100% nyktert ( :-p)

Sen får mina föräldrar hänga med på ett hörn också. Även om de inte alltid stöttar mig i mina beslut, så finns de alltid där när det krisar.

Så fram med sanningen nu! Vem/vilka är de som betyder mest för dig?

Peder
0

Min go gumma Carola betyder allt för mig, jag älskar henne så otroligt mycket.

Asagard
0

#1  Cool

Fler? Måste väl finnas många som betyder något/ som ni uppskattar? Fram med det, det förtjänar dem!! Oskyldig

Peder
0

Självklart våra barn, min mamma är den bästa man kan tänka sig och sist men inte minst mitt russ Samba……

Asagard
0

Haha, jo Russen måste vi ju tänka på också förstås! Vad vore vi utan dem?! :-D

Colt
0

Min shetlandsponny Felicia är den som alltid har betytt mest för mig! jag fick henne när jag fyllde 8 år och vi har sedan dess varit oskildaktiga! Det finns ingen mer underbar!<3

amandahandersson
0

Hästarna - såklart! Särskilt min shettisgosse Norrskenets Jupiter… <3

ryttarn
0

Ur två olika perspektiv, Mina barn och min underbara särbo. Utan dom hade jag aldrig orkat med….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

[Croneld]
0

Mina tre barn hamnar på första plats, bilden är från sommaren 2004 när vi var i Grenå, det var ett tag sen men här är de samlade på en bild. Och min man så klart!!

Sen har jag många favoriter, min mamma, pappa , mina syskon och min 95-åriga farmor och mina vänner och djur…

Det viktiga är att jag vill omge mig med positiva, vänliga och ärliga personer. Detta vill jag också ge tillbaka…Skrattande

Tittut
0

Naturligtvis är det HELA min familj, men om vi skall se till dem som gör det möjligt för mig att hålla på med hästeriet, så är det främst min storebror Benny, som sedan 20 år tillbaka låtit mig husera med mina russ på sin gård. Oftast utan att lägga sig i, men finns alltid till hjälp när det krisar.

Sen har vi pappsen förstås, som knorrar och muttrar men också klappar och kliar, och alltid hjälper till och kör foder, sprider gödning, ja, alla vardagssysslor som ibland är svåra att ta sig an själv.

Utan dessa mina idoler skulle det bli svårt!

Liselotte

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Anna-Uppsala
0

Barnen förstås – och så alla mina fantastiska vänner!