God förmiddag 20120503
En härlig morgon idag också.
Hunden och jag har varit ute på en lång promenad så snart kan dagens första kaffepaus tas.
Juniper firar födelsedag idag, sin 14:e. Kom just på att jag inte tror att jag har några fölbilder på honom. Konstigt.
Ha en fin torsdag alla!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Hej!
Har varit vid Gardsby med Gnistra nu på morgonen tur och retur, för att besöka Ur kul 646 för 2a gången och här hemma får Soja och OkiDoki 649 träffas regelbundet just nu. Än så funkar det perfekt…..men nu bossar OkiDoki rejält i stallet så att det fick bli omplaceringar/box byte för att uppnå lite lugn o ro både för stallets innevånare och mig själv.
Snart är det jobb för mig och hoppas att ni alla får en finn dag!

God dag
Riktigt fint väder idag med soligt och varmt. Det blir en lugn förmiddag här för att senare ha möte på jobbet. Ska snart börja jobba igen. Och sen bär de av till stallet, russvalackerna ska få röra lite på sig idag.
Ha en bra dag
God morgon!
Var uppe tidigt och gjorde morgon i stallet, som jag gör nu mest varje dag när jag jobbar. Det är så kul att min lilla kille, Zidane, gör framsteg varje dag i hanteringen! Från att vara omöjlig på att få på grimman, kommer han nu fram i boxen och vill gå ut.
Fint väder har vi idag här uppe i norr, tråkigt bara att man ska jobba bort hela dagen….
Ha en fin dag allihopa!

…har varit kanonväder här idag oxå, och förutom cykeltur till västergötlands mest (?) besökta café (basta kvarnkafé) med ungarna, blev det en körtur med fridha och dusch av densamma efteråt… Hallonet skulle oxå fått bli körd, men jag ORKAR helt enkelt inte… och nu ut till lagården…
(får tänka på att dom måste vila ordentligt inför lördagens strapatser…)
Ha en härlig kväll alla! När lagården är färdig här, hade vi tänkt knö ner oss i soffan för ännu ett spännande avsnitt av Let´s Dance!