God morgon 20120430
Godmorgon på er där ute!
Hoppas ni haft en bra natt!
Själv har man slappat på jobbet, städat lite o pysslat lite.
Även hunnit fixa med hemsidan och lite annat smått o gott!
Dagen verkar komma med fint väder, typiskt när man måste sova efter jobbet för att sen åka och städa ur huset vi hyrt och flytta de sista grejerna.
Vid sånt här väder vill man ju hellre vara ute med ponnyerna!
Hoppas alla får en toppen dag!!
God morgon!
Kall morgon även idag. Barnen är lediga från skolan, så det lär gå med lite halvfart i och med det.
Behöver göra ett litet städryck jag med, får se om det blir av eller m det skjuts upp till onsdag. Finns nog en viss risk för det senare.
Ha en bra valborgsmässoafton, och elda försiktigt!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God Förmiddag!
Här blåser pinnstorm, fast solen skiner i alla fall och det ser jättefint ut inifrån…. 
Tänkte ägna dagen åt trädgårdsjobb, men det är tveksamt när det blåser så…..
I kväll blir det brasa och grillat om det blir lugnt! I morgon öppnar vi loppisen för säsongen, skall bli jättekul!
Ha en bra Valborg!
Godmorgon i landet! Har datorn Sara använder igen
Vi har varit på westernclnic i helgen, det var här i byn så vi har kunnat rida dit och hem, men man blir litet matt efter tre timmar i sadeln per dag.
Idag är dt halvdag i butiken, ikväll firar vi valborg på hembygdsföreningen och däremellan ska vi nog äta något också. Om vi orkar ut med några hästar idag får vi se. Vi körde i allafalla både Debbie och röros i lördags, de skötte sig bra, även om röros sin vana trogen var litet arg.

God förmiddag! Solen skiner, härligt. Blir nog inget eldande här idag, då jag är ännu sämre i min förkylning idag, dagen kommer gå på minimalfart känns det som. Måste tyvärr åka och handla.

God förmiddag! Mixat väder med solsken och moln här, men det regnar inte, tackochlov. Vi har fått två dagar med solsken
så nu börjar de värsta pölarna bli mindre. Vill ha mer sol!
Idag ska jag fara till Mora och titta på nationella ponnyhoppningar. Inga renrasiga russ med i startlistorna vad jag kan se, däremot några russkorsningar.
Hoppas sedan på en lugn kväll utan en massa fyrverkerier i grannskapet.
Kolla Vodkas luddiga öron - ullig och gullig…
#5 Så jättesöt Pernilla!
Ngt seg efter en intensiv helg nere i Skåneland, Åstorp. Medelsvår körning stod på schemat. Dag ett gick bra med en andraplats i dressyren och felfri konkörning. Dag två var det förstås maraton och det gick bra det med….trodde vi tills jag kom på att vi missat en pliktport innan hinder två. Så det kostade mig maratonsegern och totalsegern…..så är det när man sover när man kör! Bara att bryta ihop och komma igen………
Idag vaknade jag med huvudvärk dessutom……mycket att packa upp nu, bara att ta tag i livet igen!