Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettutställningar
Läst 3649 ggr
liizen_
0

Utställning!

Hej är inte så bra på det här med utställning, men jag undrar om man kan ställa ut en 8 årig russvallack?

juventus
0

Ja det går jättebra.Vad heter han?

liizen_
0

Okejj :D

Han heter Distans

liizen_
0

Vart kan man hitta propotioner till utställningar då?

[Croneld]
0

Titta under forum-utställning, där finns flera inlägg om utställningar, datum och länkar..

Var bor du? Så kan vi kanske hjälpa dig med en utställning som du kanske har nära till..

liizen_
0

Jag bor i Borlänge i dalarnas län.

[Croneld]
0

Hej!

Här kommer några förslag var de är någonstans:

Russutställningar 2007

• 11 juli   Stenkyrka - Gotlandsruss
  • 15 juli   Delsbo - Nordruss 
  • 21 juli   Torestorp - Västruss
  • 4 aug    Sundbyholm - Mälarruss
  • 11 aug  Riksutställning - Tomelilla
  • 26 aug  Elmia - Östruss
  • 1 sept   Skellefteå - Nordruss
  • 22 sep  Häcksvik - Västruss (för alla raser)

Sen har RPAF utställning 14 juli i Roslagen

Stockholms ponnyavelsförening den 17 juni i Järfälla

Brörneborgs Horse show, se artikel på startsidan den 26 augusti

Kolla var som blir bäst för dig.

Alla lokalföreningar kan du hitta på länksidan, lycka till!

ZABA
0

Mitt tips: Stockholms Ponnyavelsförening, Järfälla Ridcenter, Jakobsberg (Barkaby), Stockholm. Inte så farligt långt från Borlänge beroende på hur man ser det… Domare Liselotte Erixon. Proposition och information på www.stpof.com .

Lauth
0

Risken är stor att om man åker på en så blir man biten av den stora utställningsflugan och sen åker man på allt man ser och kan =)

Själv är jag biten sedan många år tillbaka och tycker att detta med utställning är hur kul som helst.

Självklart kan man ställa ut valcker!! Har sett många verkligen fina valacker ute i utställningsringarna.

liizen_
0

Tack så mkt för hjälpen :)

murkla
0

Nästa år är de Dalarusset någon stanns i Dalarna de har de bara varanat år. De brukar jag åka på!

Iår så finns de Forshaga i Värmland 2 /9 tror jag de var! Och i Björneborg i Värmland den 26/8 tro de var!

Om man är medlem i Russ förening så får man tidning hemskickad några gånger om året där står de om mycket!

Själv bor jag i Yttermalung.