Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 536 ggr
[Croneld]
0

God morgon! 29/5

Idag har vi födelsedag här, Toffifee fyller 14 år. Annars är det nog lugnt, hennes juver är redigt påfyllt fast det är dags i mitten av juni..

Ha det gott!

StuteriSolo
0

Här lyser solen på oss idag igen. Stolpar är uppsatta till hagen i trädgården åt stona som ska föla, tänk att det inte var tjäle kvar i marken! Våren är tidig i år även här!!! Dagen har en del för mig att göra, städa åt alla 60 marsvin, sätta upp tråd i hagen, och göra programmet till tävlingarna på Vitsand den 3/6, sedan far vi söderut och hämtar vår hästbuss!!!!

MagganS-B
0

God förmiddag! Här lyser solen också, men det är lite smådisigt i luften, och man hoppas ju på regn…..Grannen slog luzernvall i gårkväll, så jag hämtade åt den uppdragna hingsten som lät sig väl smaka! Man kan inte visa en räv på hingstmönstring…..Får se om det ger resultat…..han åt det i alla fall, all annan mat hinner han inte med! Det enda skulle nog vara att stänga in honom i mörker i vedboden eller nåt sånt för att hålla honom vid hull!Ledsen

Tittut
0

Här är det sjukstuga sedan i förrgår. Låg nerbäddad i feber i går. Idag kan jag ialla fall både stå och gå.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

ryttarn
0

Godmorgon!

Idag är det standardiseringsmöte med SEK i Kista hela dagen. Saknar hästar och ungar där hemma….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

CarolaG
0

Goddag! Är i väntans tider.. Två ston har tiden ute om 5 dagar och med tanke på hur det gått tidigare så sover man lite dåligt..

ryttarn
0

#5 Håller tummarna för er….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Asagard
0

God eftermiddag! Här är det glädjens dag! Vår soffgrupp har nämligen kommit, så i kväll kommer Robbans kompis med sofforna hem till oss! Vilken service! Ska bli helt underbart med nya soffor, men hundarna blir nog vääääldigt ledsna som inte får sova i soffan mer. Fundersam

Annars är det ren städdag idag. Har roat mig under förmiddagen med att putsa fönster och städa ur köksskåp,mm. Ska ta itu med vardagsrummet nu, så det är riktigt rent och fräscht när nya sofforna nu kommer.

Igår var jag på Ikea och för en gångs skull hade jag inte en grinig karl med mig som bara vill ut. Fast den här gången var det tidspress istället, så jag hann inte med så mycket ändå. Dock är det tur att inte Ikea finns på Gotland, för då skulle vi varit bankrutt för länge sedan…. Oskyldig

MagganS-B
0

Jag tycker det är synd jag, att inte IKEA finns på Gotland…….Gråter

Asagard
0

Det tycker egentligen jag också, men inte min plånbok. Räcka ut tungan