Godmorgon 2012-04-23
Godmorgon russvänner!
Här har en helg med mycket häst just passerat. Lilla/yngsta dottern har varit bortrest och "mammorna" här hemma drog iväg på löshoppning med bla KP russ. Körhäst skulle han bli var tänket men just nu är det det minsta han är. Han utbildas en hel del i ridningen nu när han har en rytttare.
Den här dagen är disig å grå ute idag. Å jag är översvämmad av hundar. Hundvakt idag….
# 0
Vilken härlig bild!!
Jag tycker det är kul att han blir ridponny, körningen kan ni ju ta upp när som helst.
Grått och trist som vanligt. Börjar ledsna på det nu. Jag vill ha värme och vår, ingen mera nederbörd och kyla.
Nu, åter till föreningsarbetet!
Ha en bra dag,
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God Middag!
Varit en tur till Visby för deklarationshjälp (jag) och tandläkaren (Kjell)……lite kallt och dimmigt var det där, men här hemma är det mycket skönare i solen. När vi körde in i vår väg satt en stor fin fasantupp uppflugen på stenen i trädgården, tyvärr blev han rädd för bilen så jag hann inte fota….dom är så fina i färgerna nu, och med sina svarta "öron"!
Nu skall det e-deklareras! Sista gången med företag, skööööönt!
Ha en fortsatt bra dag!

God eftermiddag i landet!
Mulet och grått här också, det har snöat och regnat och vi är rätt less på det här nu. Det har kommit 30 cm snö på en vecka, som tur är har det mesta smält bort, men gårdsplanen är vit igen.
Vi var ut en långtur med unghästarna igår, de skötte sig fint och börjar ha litet kondiiton så de orkar nästan en mil.
Efter jobbet blir det handla och sedan får vi se vad som orkas med, förmodligen typ inget alls, är inte en kvällsmänniska