God Morgon 12-04-11
God Morgon!
Grått ute. Har regnat/snöat i två dagar, blött över allt.
Nu har våra finnstövar valpar äntligen anlänt på dag 66. Vart åtta stycken, sex tikar och två hanar. Alla är redan tingade.
Idag blir det till att röja ute i verkstan. Sedan är det natt jobb veckan ut, har haft två lediga nätter för valp föddandet.
Ha en bra onsdag!
Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri
God Morgon!
I dag är det jag som varit morgonpigg, hämtat tidningen och gjort kaffe (starkt som jag vill ha det!) 
Grått och mulet, men ca. + 5 i alla fall och ingen blåst, ännu…..
I dag fortsätter det roliga pappersarbetet……..
Ha en bra onsdag!
Seg morgon, eller snarare förmiddag. Ska åka och släppa ut hingstarna, sent omsider, men det regnar, så de är nog inte direkt ledsna att slippa regnet en stund.
Elin ska få hit en kompis. Det är bra så kan jag jobba utan att känna dåligt samvete. Inte bara kul med påsklov när vädret är trist och kompisarna på annat håll. Tur det löser sig.
Ha en fin dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God förmiddag
Även här är de grått och trist de regnar lite som vanligt med .
Mary är hur redo som helst att kunna föla men jag hoppas att hon håller lite till då de är sådant skitväder ute, vill ju att de ska vara lite fint väder när hon ska föla.
Har varit hos doktorn idag med Albin , han har ju varit sjuk sen påskaftons natt med feber och halsont och igår kom nässelutstlagen men vi fick inte komma igår men idag fick vi och det var ju precis som vi trodde halsfluss :( , så nu missar den stackaren föräldrar matchen i morgon och avslutningen på innebandyn.

Go dag
Här är de mulet och regnar till och från. Har slappat på förmiddagen och sen blev det en promenad. Ska till stallet med Emilia och rida snart.

God eftermiddag i landet!
Här har varit blåst, reng, snlböandat, uppehåll och nu solsken.
Butiken idag, hanlda på hemvägen sedan blir det inget mer.
Fortfarande inte friskt så hästarna får vila i form i slasket idag iaf