Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 561 ggr
[Croneld]
0

God morgon! 27/5

Idag ska jag och min dotter på puts och visningsträff i Vallentuna.  Jag har problem med mit 3G modem…kan snabbt gå in på datorn och titta men knappt skriva inlägg, hoppas störningarna går över snart,

Ha det gott!

Tittut
0

God morgon!

Putsa på ni! Själv skall jag åka och titta på när sonen spelar fotboll, mycket sparka-spring, men kul.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God morgon, skall städa min bil, vilket är behövligt, och naturligtvis blir det sen Elitloppet på TV kl. 16!

Anna-Uppsala
0

I natt hände något hemskt!
Syrran ringde just och berättade att mammas 4-åriga hblsto Olga dog i natt på djursjukhuset i Helsingborg, efter att ha fått grovtarmskolik. Hon efterlämnade en 10 dagar gammal fölunge som heter Oliver, och nu måste vi försöka hitta en amma till honom så fort som möjligt!
Hemskt vad fort det kan gå - senaste i går pratade jag med mamma och hon sa att hon satt och tittade ut på stona som gick och betade med sina föl och att de var så fina i vårsolen … och stackars lille Oliver! Hoppas at han får en bra extramamma!
De ska tydligen börja med att prova med hans moster. Hon fick också föl för några veckor sedan, stona har gått tillsammans och hon har gott om mjölk, så man kan ju i a f hoppas at hon tar sig an honom också. ***ledsen i dag***