Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 1159 ggr
Bazoka
1

Skötare & Stallhjälp finns!

Hej!

Orkar du inte med allt "skitjobb" som du måste göra med din häst just nu? - Då finns jag till hjälp!

Jag gör gärna "skitjobbet" åt dig, jag: Mockar, Ryktar, In o Utsläpp, Fodring, Piffar till boxen, osv! Men även ridning ifall du inte skulle ha tid med det!

Jag har ca. 4 års hästvana, och är mycket ofta hos min kompis som har ett Engelskt Fullblod, Där hjälper jag de med allt möjligt.. Mäta hö, Mocka, Rengöra boxen, Rykta, In o Utsläpp, Putsa utrustnig, Fläta hästens man inför tävling osv!   - Sådana saker jag kan hjälpa just DIG också med!

Hästen ska finnas i närheten av Klippan, då jag själv bor här! Annars ska det finnas buss förbindelser!  ( Åstorp, Kvidinge o Perstorp skulle också gå bra om nu bussförbindelser finns! )

Jag hjälper gärna flera hästar, och sopar hela stallgången osv! Om du äger ett eget stall och jag kan komma dit ofta så kan jag mocka, In o Utsläpp, fodra osv. varje dag! :)

Om du är intresserad kommentera nedan, eller skicka ett PM, eller kan du mejla till: stallet-se@live.se ( Min MSN och email adress!)

Mvh/Emelie  f.99

carcha01
0

Hej Emelie!
Jag har mailat till dig!
Mvh
Charlotte

Bazoka
0

Carcha01; Såg det, och du har svar från mig! :)