Söker avelshingst!
Vi letar nu efter en godkänd russhingst att ha på station i år. Kan ev. vara intresserad av ev. senare köp också.
Vi har vana av hingst sedan tidigare och har flera stora fina hagar samt bra stall. Vi har 2 ev. 3 ston själva som ska betäckas i år!
Vi finns utanför Hultsfred, Kalmar län.
Om ni har en hingst ni vill lämna ut på station så tveka inte att hara av er!, ni kan nå mig Susanne på tel: 076-0440106 el hör av er via PM el lämna telefonnummer så kan vi ringa upp.
Kolla på svenska russavelsföreningens hemsida såg att Duktig var till salu
om det kan vara av intresse.
hej jag har några russ hingsta till salu medbra härstamning rind mig om intrese finns christer Allgunnens ponny stuteri jag bor ilångasjö tele 0477/63085 mobil 070/6333233

Härliga hingsten Tejas Pegasus 636 finns för utlåning/försäljning!
e.Tejas Monljus 540 43p 2.08 u.Hults Pirita 43p 2.05 ue.Pirat Pan
En härlig kille med utstrålning, stam och psyke!
www.teja.se --> Avelshingstar
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Jag har 2 hingstar som som kan lånas ut även till försäljning.
Dalsgårds Kanon u: Papaya e: Tejas Monljus
Dalsgårds Libero u: Papaya e. Faner

Mitt telefonnr: 0734177722
eller mail pia740@hotmail.com
Jag vill gärna låna ut någon av mina hingstar Castello 628 eller/ och Primat G 444

Börje, på Gotland, har flera hingstar till salu och kan säkert tänka sig låna ut också http://www.gardsbyruss.n.nu/
Sen har även stuteri KL flera stycken…
Bara att välja och vraka
, lycka till!
Precis som #7 så kan jag tipsa dig om Börjes hingst Ur Kul 646. Han är inkörd & en mkt hygglig kille. Jag har massor av kort på honom så du kan mejla till rebeccajansson-akerblom89@hotmail.com för fler bilder
Tack så jättemycket för erbjudande om era jättefina hingstar!
Men nu har vi hittat en hingst som vi hoppas och tror kommer att passa våra ston bra!
Hoppas ni hittar bra stationer/ägare till era fina hingstar!

#9 Får man lova och fråga vilken hingst det blev ?
Valet föll på Emanuel till slut efter mycket funderande 

Trevlig och fin hingst :D
Tack :) Hoppas att han kommer att passa mina ston bra och han är ju otroligt snygg att se på :)

Emanuel är hur trevlig som helst. Jag får förhoppningsvis tre st föl efter honom om någon månad Lycka till med honom!

#13 Vi har ju en avkomma efter honom här hemma Slättens Edwin som är en riktigt trevlig liten krabat :D