Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 726 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 12-03-30

Godmorogn i landet!

Under natten har vi fått en 5 cm snö, nu är det sol mellan molnen och några minus.

Butiken idag, Sara är ledig idag innan hon börjar att praktisera på butiken fram till sommarlovet för att till hösten börja om på hästutbildningen på Grans.

Vi var på musikcafé igår som Freddes klass anordnade, himla kul att höra estetelever spela och sjunga, de är så duktiga Skrattande

garrilina
0

God Morgon! Tror att våren har tagit en liten paus, kring nollan och ingen sol. Är på väg till Gävle för pugg i 2 dagar igen, inte så många gånger kvar nu innan det är dax att lämna in uppsatsen. Den stickade och tovade hästen som skulle med ner i dag gick åt h…..e och blev en pudel Obestämd den ligger i väskan iallafall få se om den får komma fram. Så mina alster till utställningen är än så länge bara foton …

Har löst licens för Kurant nu i sista stund, men nu är det gjort.

Ha en bra fredag!

annelie-huskvarna
0

Godmorgon,

Kom hem igen för en liten stund sen efter att ha varit på ett härligt yogapass Glad Nu blir det i med smoothien och lite te, sen blir det plugg fram till 14, för sen ska jag och Giro på våran andra hoppträning. Ska bli superkul Skrattande

Ha en underbar dag!!

Gnistra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Än så länge har vi helt ok väder med sol o lite blåst men molnen fins varnande i skyn. Har varit ute o kört OkiDoki och sitter nu o kikar på tävlings databasen då dottern tävlar hoppning i Lidköping, fösöker hålla mig uppdaterad.

Senare  i dag ska min lilla Qrumelutta åka iväg till Tim för att vara hans ridhäst ett tag framåt, är det tänkt…..Ha det bra!