God Morgon 25 maj
Är det ingen vaken därute?
Jag försov mig i morse och blev väckt när mamma kom för att hämta Pontus till skolan. Inget smart att gå och lägga sig igen efter lammatning.
Här är det grått, men jag hoppas ni har det bättre vädermässigt.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon!
Även jag försov mig idag….
Blev brådis med att fodra hästar o katter och sedan hinna till jobbet åtminstone före förmidagsfikan
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Har också sovit länge, hörde inte ens när grannen hämtade hästsläpet, fast vägen går utanför fönstret och det var öppet!!!!!
Var på travet, Lova kom 3:a, hade ett par galopper…….
Här är det grått, inget regn i sikte!

Min morgon börja perfekt,när man vaknar helt utvilad 10min innan kl ska ringa..
Börjar bli mkt ston i stallet nu,riktigt roligt
fast de e ju lite mer jobb än vanligt, men Skotte ser nöjd och belåten ut..
Ska ut till stallet efter jobb igen och fixa vid Maroon inför tävlingen i morgon…
Ha en riktigt bra dag allihopa.

Morrn morrn , här hoppas jag att det blir regn i helgen nu när jag inte är hemma och så ska det vara kanonfint väder i Stockhom då jag är där och titta på trav *ler*
Kanonfint väder i Skåne,typiskt,har massor att göra ! Frostar av frysen o då hittar man de sista bären,så nu kokar jag saft oxå!! Kan ju lika bra tvätta o städa undan lite eftersom dagen lixom e sabbad

god förmiddag ska göra iordning allt för imorgon bär det av till stockholm för att se på elitloppet och heja på Going kronos och Ekslätts flying star som kommer från finland för att vara med och tävla, de andra ska till tomelilla och tävla i morgon. allt bra med alla hästarna.ha en bra dag allihopa.
Ni som skall på Elitloppet kan väl heja lite lite på Super Light och hans skötare Jonna Silvén, bägge gotlänningar!
Gokväll får jag väl säga nu. Uh, jag är så trött idag. Var på sen bio i går kväll med min syster, och fick stiga upp tidigt i morse och gå på sista föreläsningen innan examen börjar. Jag kan rekommendera "La Môme" om Edith Piaf, hon spelar otroligt bra hon som spelar Edith Piaf!