Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 1274 ggr
Tinula
0

Transporthjälp!

Hej!

Är det någon som ska till Grevagården den 23 och kör från Stockholmstrakten? Som kan tänka sig att ta med min NHS-rockard ner?

silarp
0

……………… men hallå där… vänta lite nu…

Jag har en nhs.. jag har ett russ (kanske du har oxå?) jag har inte fått någon tid till bruksprovet och tänkte kanske skippat detta, men … kanske kan vi deala lite… om jag ringer o fixar så jag får till en tid till mitt bruksprov, så kanske vi kan dela på min vagn??

Tinula
0

Fast jag har köpt en, har bara inte löst det med hemtransporten av den! Så då tänkte jag att om någon hade plats för att ta med den till Grevagården så kan jag ta med den hem till Skåne därifrån!

silarp
0

HAHAHA! Ok! Tänkte du skulle ha den till bruksprovet! Men då kan jag tyvärr inte hjälpa dig denna gången…! !

Tinula
0

Haha, tack ändå!

PernillaJ
0

Jag kör inte från Stockholm, men passerar gm Örebro fvb Greva den 23/3, med tomt släp.

Tinula
0

Måste rätta till! Vagnen finns inte i Stockholm utan i Kungsör, det är min skåneanpassade hjärna som tyckte att det såg ut att ligga precis bredvid varandra Oskyldig

Så om det är någon som kör på rätt sida av Mälare vore jag jätte tacksam om ni kunde tänka er ta med min vagn!

Tinula
0

#5 Hmm, kör du så att du kommer förbi Kungsör då? I så fall vore det jättesnällt om min vagn fick åka med!

PernillaJ
0

#7 Nej, jag kör inte en omväg för att hämta din vagn. Jag kör riksväg 50 till Örebro, därefter E20 till Västergötland.

Tinula
0

Nej det förstår jag! Jag menade att OM du körde förbi kungsörn kunde den kanske få åka med! Jag har ingen koll på vägarna "där uppe" ;)

Tinula
0

Knuffar upp! Glad