Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 624 ggr
Tittut
0

God morgon 21 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej allesamman!

Tillbaka från Gotland, där jag sett fina Lojstaföl, lamm och hantverk i strid ström. Fick nog lite Gotlandskoma i går kväll efter allt ihop.

Hoppas ni får en fin dag!

Liselotte

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Idag har vi redan tio grader varmt och solen strålar! Underbart! På dagens schema står arbete och hästkörning, men en sak i taget:)

[Croneld]
0

God morgon! Idag ska jag lämna barnen, sen får vi se..

ryttarn
0

God morgon!

Efter att ha kommit hem vid midnatt efter snabbjobb på banan med Troll Twix och Monljus känner man sig lite mosig idag. Hoppas man inte ramlar ihop över tangentbordet….

Cool

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

CarinaA
0

Gomorron !!

Strålande sol o skön värme, har en del att pilla med innan jag åker till jobbet kl 13Skrikandes !Man blir så himla glad av att se hästarna på grönbetet, eller hur ???

StuteriSolo
0

Grönbete? Ja, det börjar sticka upp litet grönt på betena nu, det skimrar i fjolårsgräset .)

Mixie
0

Jag kom också hem från gotland fast i söndags :) åkte förbi heden och tog några bilder :P (något namn kan va fel men börje(johansson) var med och sa vilka alla var :)

Bild: Lingela 4130

//Mickan

Mixie
0

Olivia 3200 med föl

//Mickan

Mixie
0

Linnea 2566

//Mickan

Mixie
0

Vet inte vem det här är men fin va den :)

//Mickan

SigneK
0

Mixie uschhhh vad avundsjuk jag blir Skrattande Ser ut att ha varit en härlig dag på heden!

Mixie
0

#10 jooo jättefint :) kanonväder, dessvärre gjorde solen att träden skuggade alla hästar så dom flesta blderna blev randiga :(

//Mickan