God Morgon 12-03-07
God morgon! Uppstigen med tuppen i dag fast jag har sportlov, ett måste om man ska hinna med allt planerat
. Bitande kall vind men bara -5 på termometern solen är uppe så vi får se hur varmt det blir under dagen. Nu tar jag tag i dagen med alla måsten.
Ha en bra dag!
God Morgon!
Ännu en kall natt -11-12 grader! Nu skiner dock solen, så vi får hoppas på lite varmare under dagen!
I går slog hästarna sönder sitt skjul, inte illa att få ner en vägg som är spikad med stora spikar! Sitrus och märrarna gillar definitivt inte varandra, så det blir nog ingen inackordering efter prövotiden…..Tyvärr, eftersom lillmatten är en riktigt mysig tös! Dock inte hästen…..han är riktigt påhittig!
I dag blir det tvätt och bullar tror jag…..
Ha en bra dag!

God morgon i landet!
'solsken och fyr aminus, det blåser en del men är bra lä här på gården.
Vi har hunnit ut en sväng med QP som vi hade tänkt köra in under sportlovet. Hon blev tömkörd och det gick riktigt bra att styra henne till slut 
Sara var ut med FLisan och Debbie igår, Debibe tömkördes och går nu att få att gå fram, så vi kanske t.o.m kan köra in henne nu!
Butiken idag annars!
God förmiddag!
Kallt men vackert även här. Ska åka och hämta ett lass ved, så vi kan elda i spisen om kvällarna. Mysfaktor hög!
Annars är det ägarbyten på dagens schema.
Hoppas ni har en fin onsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Lite senare på dagen!
Svinkallt hos mig, även fast solen har visats sig hela dagen. Har varit ute på en lång promenad med en kuse idag, ända till grannbyn för att få en underskrift på ett protokoll. Det blev lite trafikträning, inte så många bilar men bussen dundrade förbi och det var en lång en…
Jag har ridit Susamarula ett par ggr den här veckan och hon tycker det är kul och det tycker jag med.
Det blir inte så låna sträckor, jag går försiktigt fram nu i början.