Russannonserna......
Under "Gotlandsruss till salu" finns massor av annonser. Jag antar att somliga hästar som står där är sålda. Ni kan PM:a mig så tar jag bort dom!
Maggan

Var det inte meningen att alla till salu russ skulle stå där ?
Ser att det är en del som har lagt in russ i egna trådar till salu , ska inte de kanske flyttat till Till Salu tråden ?
Fungerar "Till Salu"-tråden????? Undrar om det inte var bättre när alla la in en egen tråd…..Man "syns" bättre då, inte alla tänker på att det finns en gemensam till salu-tråd…..

Nä precis , jag funderar på att lägga ut min Wilma separat i stället . ;)
Mycket lättare att hitta när man letar saluhäst om man har egen tråd. Helst kön och ålder i rubriken.
Från en som letar och letar….
Det tycker jag också! Vi lägger in separata och lägger dom under säljes! Den andra tråden får väl "självdö"!
Jättebra Ewa! Man kan ex.-vis skriva Russval. 5 år som rubrik, sen härstamning och utbildning mm. i beskrivningen och HELST foto också! Inget pris precis som förut, det är något som man får komma överrens med köparen om. Likadant kan vi ju göra med köpes!
Maggan
Ja, köpes vore väl kanonbra som egen länk.
# 6 Den finns….kolla i listan!
Jag menade under vilken rubrik man lägger annonserna…..man får ju frågan när man gör en ny tråd!
#7 Nu förstår jag inte. Var finns det en länk med "köpes" lliknande den med "Gotlandsruss till salu"? Jag menar att alla köpes skall ligga på samma ställe och inte bara som en kategori.
# 8 När du gör ett nytt inlägg får du ju frågan var den skall ligga, i vilken kategori…..Jag skrev rubrik, vilket är nästan detsamma…..Jag och flera med mig tycker att det blir så rörigt om alla till salu och köpes ligger under samma tråd, eftersom många annonser bara blir liggande och kanske inte tas bort efter försäljning. Bättre då att var och en har sin egen! Då kan man skriva att hästen är såld eller annonsen inte längre aktuell! Ligger alla under samma så har du inte den möjligheten då blir allt bara en röra! Har jag förklarat så det är förståeligt…..svårt när man skall skriva!
#9 Ja men det var ju exakt det jag menade också…

Tänk så man kan missuppfatta det skrivna…….Då gör vi så!