God morgon! 19/5
Åter en härigt solig dag, varmt verkar det bli också. Nu ska jag gå ut och titta till min dotter, som har sovit i tält hos grannarna, ganska nära hästhagen.
Ha det gott!

God morgon!
Här är det gråmulet och regnet hänger i luften. Skall strax gå ut och lasta Rosse, Acke och Cindy för att köra ner till Färjesta och tävla.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Morrn morrn…..här är det ponnytrav, Lova skall starta, men jag skall på marknad och jobba! P.g.a. transportproblem (båten) fick jag ingen liten märr i går, får fixa på annat sätt…..Dumle åker i alla fall, skönt att slippa tänka på en liten inackorderad hingst!
Gomorron ! Har en lietn shettis som i sina försök att kuva russhingsten trampat av sig en sko…………så de e väl lika bra att ställa sig o sko,kan ju lika bra ta andra hoven oxå, så e de gjort.Lita lagom mulet,så med andra ord en bra jobbedag
!
Go morron. Solen försöker ta sig i genom molnen och det verkar ha regnat under natten, det behövdes. Idag får föräldrarna ta hand om pållen och jag ska åka och jobba. Ha en trevlig dag och fortsatt trevlig helg.
I dag ska Hjördis och Gerda bli badade, flätade, putsade och i ordninggjorda till Upplandskuskarnas lilla interna familjetävling i Tobo i morgon. Jag har letat fram de rosa papiljotterna och Hjördis säger att hon har hittat sitt älsklingsbadlakan med ankor på, bakom stallskåpet. :)

God Morgon.. Skall idag på tävling med min treåring och hon skall göra sin debut =)

Morn Morn. Regnigt o duggigt här :P Ska ut med hästarna som ska köras ida samt stänga in sommarhagen åt hästarna:P

God eftermiddag, just hemkommen från jobb, handling, barnhämtning i andra änden på världen sam tlördagsgodishandling. Nu ska jag gå och ge hästarna lunch, mata smådjuren och göra rent i stallet, som omväxling ösregnar det dag, så hästarna får vara inne inatt med. Tar nog ett tag innan det torkar, hästarna får ta kanot till höhögarna.