God morgon! 18/5
Upp och hoppa! Dags att stiga upp, en ny dag står och väntar. Många är lediga idag och har en klämdag. Idag ska jag fixa lite i vinterhagen, det sista, sen blir det nog lite trädgårdsarbete. Lite träning av hästerna ska jag nog hinna med också, Manda ska ridas och ungstona ska få en promenad.
Ha det gott!

Ledig! Ja, jag jobbar aldrig fredagar annars, och idag ska jag jobba heeeela dagen. Som på beställning strålar solen från en klarblå himmel och alla fåglar sjunger så de nästan spricker. Sara kommer att vara ensam hemma, så hon får inte fra ut med någon häst, så idag får de vila i form, utom den som Sara tar med på ridningen förstås.
Gomorron !! En massa ärenden att klara av idag,hämta nya passet
,köpa häst skor-sen ska dom bara på oxå…………!Himlen ser inte som om det skulle kunna klarna upp idag, men det verkar hyfsat vindstilla iallafall! Ha en bra dag Allihopa !!

God morgon!
Har inte fått mitt morgonkaffe ännu, står och puttrar i bryggaren, så egentligen är det svårt att avgöra om dagen är god eller inte
Gråmulet men uppehåll, så det blir utearbete idag….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

God morgon!
Ikväll åker jag och CeciliaE här på sajten, till Gotland med russingarna Lojstas Starlight, Rosalie och Dar's Golf för att tävla på Visbytravet.

#4 Hälsa Starlight från storasyster Jaritza och lycka till på Gotland.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

God morgon alla =) Idag skall man ha puts dag… Selen skall putsas till imorgon då det är tävling och debut för min lilla Blåsippa =)

#5, tack! Det ska jag göra! 

God Lunch :) Idag ska man duscha hästen och smörja sakerna. Tävling på Färjestad imorgon!