Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 1214 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 12-02-13

Godmorgon i landet!

Klart och kallt här, -18 när jag var ut och satte i motorväramren.

Gårdagen bjöd på ännu en dag med fantastiskt väder, solsken och bara ett par minus. Vi red i ett härligt väder med en värmande sol i ansiktet, och hela området fylldes av skotrarnas surr…

Idag blir det butiken och sedan lär jag knappast hinna något mer.

Sara hade en plan på att rida FLisan då vi nu har en ridplan upplogad och det är inte hur kallt som hest, då återstår bara belysningsfrågan,

MagganS-B
0

God Morgon Sverige och Bisse!

Bisse har så brått på morgonarna, antagligen är hon kall om fingrarna…..vet inte hur många morgnar jag ändrat hennes "morogn" till morgon!Skrattande

Här är kallare i dag, -5-6 grader och det har snöat ca. 10 cm i helgen. Nu räcker det! Så fort solen är framme kvittrar talgoxar och blåmesar så jättefint! En liten föraning…..

Ha en bra dag alla!

Gurkane
0

Godförmiddag!

Det där med stavfel känns igen… Ler lite, man knappar å knappar å fel blir det.

I bland så mkt fel att man inte ens kan läsa själv vad man skrivit ju!Flört

Här var det en in planerad resa till sjukhuset för op av gamle far, men han har blivit förskyld så vi fick ställa in. Jag som anhörig och ledsagare tycker det är skönt. Sovit lite för lite ju… Så jag tänker trotsa både vackert väder och många måsten. Drar nu täcket över mig en stund till…

Hoppas Ni alla får en toppenfin och härlig dag! Ska jag ha lite Flörtsenare ..

Kram på Er alla!

Gnistra
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Oj nu var det länge sedan, här är allt bra men ganska trött på snön… Jag vill dela med mig av  en härlig bild från Finland av vår uppfödning Chacha.