MÅSTE BORT AKUT!
Då jag är gravid så måste jag låna ut min prins ett tag framöver, han är en ponny som älskar att göra sitt bästa och arbeta på ordentligt. Russ hingst f.2010. Mycket bra psyke så jag ser att han hamnar hos någon med hingst vana så allt är extra viktigt från början, tar emot alla förslag. Undrar du något så tveka inte att höra av dig. fler bilder kan mailas. Skulle passa bra inom travet
Skulle vara jätte snällt om ni kunde höra er runt om då detta är ganska brådskande
Lite tips, skriv stammen, ta kort på hästen där den står uppställd, huvudbild mm o sätt ut. Gärna en liten film oxå om du har möjlighet, det ökar dina chanser att få honom såld. Har du provat www.hastnet.se
Jättenäpen liten häst hoppas att du hittar en köpare.
har annons på hastnet, lagt ut uppställda bilder förut men ingen som varit intresserad pga. att han är hingst.. Dock så ska jag ju inte sälja honom utan bara låna ut
Konstigt att ingen nappat, då marknaden för att köpa häst är "sådär" men för att låna är desto större! Hur ser det ut med villkoren, om de kör in honom får de behålla och tävla honom då?
#3: Jo dock blir de ju svårare när jag inte tänkt kastrera honom och folk fått fel intryck av hingstar.. :/ Tänkte börja med att skriva ett kontrakt på 2 år tills jag gått ut skolan iaf och fått ordning på jobb och allt, alltså hinner man köra in honom och tävla hans första år iaf, bor man inom stockholm eller kan tänka sig att åka får man gärna fortsätta tävla honom eftersom jag själv inte har så mycket erfarenhet inom travet :)
Men de finns ju alltid möjlighet att förlänga kontraket om det skulle vara av intresse :)
Okej då är jag med. Men ha lite is i magen, det är inte alltid det lättaste att "få iväg" småttingarna och även fast jag förstår att du har ett litet krisande läge så är det så man måste tänka. Som sagt, ha is i magen så kommer det bli jättebra! :)
Vill du absolut ha honom som hingst, så kanske det är ett problem. Jag själv har precis köpt min första hingst och ett sto på samma gång, och för mig löser det sig men tyvärr är det ju så, att det helt enkelt inte är så praktiskt.