God Morgon 17/5
Tjingeling alla nyvakna!
Måste ju bara skriva en hälsning innan jag åker till Gotland. Här är det redan varmt och soligt. Det regnade en bra skur igår, perfekt!
Ha det bra alla och ha en trevlig helg.
Liselotte
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon alla i hela landet! Här är uppehåll nu! Tjohooo! Igår såg jag t.o.m solen, men var dum och var inne och diskade och smörjde selar, och när jag ksulle ut och köra hällde regnet formligen ner, så det blev ingen motion för hästarna igår. Idag ska Sara tävla med sin shettis i ett lopp i boden, få se hur det går. Och nu ska jag nog gå och ge hästarna furkost, jag har tagit sovmorgon och blev väckt av sonen(!!!!) som skulle ner till garaget och skrota sina biler.
Ja visst är det härligt med solen. Vi nordbor njuter lite extra tror jag efter ha varit instängda i mörkret så länge. Ha det så gott!

Godmorgon!
Idag är det Norges nationaldag, tur man bor på rätt sida gränsen :-)
Solen skiner och temperaturen stiger så sakteliga. Har varit ner mot nollan inatt.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Gomorron !!! Här är lite mulet idag men ska ju inte klaga för Skåne har ju haft rätt så mkt sol
! Russet ska ut på ridtur idag så jag ska bara skämma bort shettisen lite , så jag lär väl hinna med lite hushållsysslor oxå idag…….
.
Ha en trevlig helg !!
Go morron i sundsvall skiner solen. Ska på trav på bergsåker sen ska jag hem till mamma och pappa för det kommer en tjej som ska rida Karamellen. Trevlig helg!!!!
God Morgon alla! I dag skall jag ta det lugnt, vi har marknad här i socknen på lördag, så jag skall plocka ihop lite bra-å-ha-saker som jag samlat på mig, hoppas nån annan också tycker att dom är bra att ha :)
Solen skiner och det blåser som vanligt, men är lite varmare i dag!
I morgonkväll kommer min nya häst!!!!!!!

Morrn morrn. Här har det regnat hela natten och regnar fortfarande lite granna , man ska ju inte klaga för vi behöver verkligen regnet då det varit väldigt torrt i markerna . Fast nog tycker jag lite synd om shettisfölet som går ute med sin mamma *ler* man är lite blödig ibland, men hon har ju aldrig varit på stall ens så hon vet ju inte om annat :-).