Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettavelshingstar
Läst 4410 ggr
Sara-Juventus2
0

Parat 451

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På fortsatt station i Skåne men denna säsong hos Niclas Krook, Ängdala stuteri, Gärsnäs.

ELITHINGSTEN  PARAT 451

Parat är född 1990,  Ljusfux m bläs,  123 cm,   e Superelithingsten Granit 368,   u Elitstoet Isabella2699.

Parat är alltid guldbelönad på utställningar/premieringar, BIS och BIM-vinnare, ex vis ÖPAF:s utställning 2003 43 poäng (99889).

Parat tillhörde toppskiktet bland ponnytravarna under sin tävlingstid,vann bla Lilla Elitloppet 2000 och deltog många gånger i SM m m…..             Parat har rekordet 1.44,1, (år 2004).
Parat har en dokumenterad nedärvning vad avser både mycket god exteriör och förstklassiga tävlingsprestationer.

Parat betäckte 2008/5 ston, resultat 5 föl.
Parat betäckte 2009/12 ston, resultat 11 föl.
Parat betäckte 2010/4 ston, resultat 4 föl,
Parat har 2011 betäckt 9 ston varav 7 konstaterade dräktiga på första språnget.

Boka på : 0708107956

skott
1

Parat fick 8ston dräktiga iår :)

Lycka till med honom, han  är en riktig toppenhingst.

Carpedium
0

Såg att Parat är såld till Danmark !!!  2012 blir han 22 år och ska tydligen tävla trav igen….. där finns ingen åldergräns !

MagganS-B
3

# 2 Dåligt!!!!! Rynkar på näsan

skott
0

Tror Inte de stämmer men Jag såg oxå att De skrivit De.

Sara-Juventus2
3

HAN ÄR INTE SÅLD! & KOMMER STÅ HÄR PÅ STATION DETTA ÅRET!

blivit väldigt snack om detta, men jag kan intyga att detta ej är sant, han är här i stallet och kommer stanna!

[Russ-park]
0

Vi har skrivet en välkomst til Parat i Danmark, på uppmaning av ´nya ägerne´i Danmark, men tagit bort artiklen igen, då vi blev uppmärksommet på att nogåt sannolikt är fell ( vett inte vad ) …

Mvh bj / dk

MagganS-B
0

En höna av en fjäder! Skönt att han stannar!

Carpedium
0

Skönt att han stannar, tycker jag med !Glad

Sara-Juventus2
0

PUTT!!!!!