Parat 451
På fortsatt station i Skåne men denna säsong hos Niclas Krook, Ängdala stuteri, Gärsnäs.
ELITHINGSTEN PARAT 451
Parat är född 1990, Ljusfux m bläs, 123 cm, e Superelithingsten Granit 368, u Elitstoet Isabella2699.
Parat är alltid guldbelönad på utställningar/premieringar, BIS och BIM-vinnare, ex vis ÖPAF:s utställning 2003 43 poäng (99889).
Parat tillhörde toppskiktet bland ponnytravarna under sin tävlingstid,vann bla Lilla Elitloppet 2000 och deltog många gånger i SM m m….. Parat har rekordet 1.44,1, (år 2004).
Parat har en dokumenterad nedärvning vad avser både mycket god exteriör och förstklassiga tävlingsprestationer.
Parat betäckte 2008/5 ston, resultat 5 föl.
Parat betäckte 2009/12 ston, resultat 11 föl.
Parat betäckte 2010/4 ston, resultat 4 föl,
Parat har 2011 betäckt 9 ston varav 7 konstaterade dräktiga på första språnget.
Boka på : 0708107956

Parat fick 8ston dräktiga iår :)
Lycka till med honom, han är en riktig toppenhingst.
Såg att Parat är såld till Danmark !!! 2012 blir han 22 år och ska tydligen tävla trav igen….. där finns ingen åldergräns !
# 2 Dåligt!!!!! 

Tror Inte de stämmer men Jag såg oxå att De skrivit De.

HAN ÄR INTE SÅLD! & KOMMER STÅ HÄR PÅ STATION DETTA ÅRET!
blivit väldigt snack om detta, men jag kan intyga att detta ej är sant, han är här i stallet och kommer stanna!
Vi har skrivet en välkomst til Parat i Danmark, på uppmaning av ´nya ägerne´i Danmark, men tagit bort artiklen igen, då vi blev uppmärksommet på att nogåt sannolikt är fell ( vett inte vad ) …
Mvh bj / dk
En höna av en fjäder! Skönt att han stannar!
Skönt att han stannar, tycker jag med !

PUTT!!!!!