Rösta på Rolf-Göran Bengtsson IGEN!
Sportbladet | Aftonbladet www.aftonbladet.se Sportbladet på Aftonbladet.se. Vi har senaste nyheterna och resultaten på Sveriges nyhetsportal
Okej, jag vet att detta inte handlar om gotlandsruss - men är inte ni också trötta på sportjournalisternas ensidiga nyhetsbevakning? Det är i alla fall jag och Hjördis!!!
Håller meed de är super löjligt.
Hade Hellner vunnit med så mycke hade varit normalt men inte nu..
Ridporten vinner inget annars men i går och de blir ett skriveri bara för de.
För att det ska bli lite lättare att hitta själva omröstningen, gå in på sportbladet (länken ovan).
Sök (håll in Ctrl + F samtidigt) och skriv in följande i sökfältet: "Förtjänar Rolf-Göran Bengtsson att vinna Jerringpriset?"
Och så röstar ni givetvis JA!
Hakuna matata!
För övrigt har Marcus Hellner en syster som kör och groomar! För mig är det Qarin Hellner som har en bror som åker skidor…
På tiden att sportsverige upptäcker hästsporten. Den som tror att det bara är hästen som gör arbetet har nog inte ridit en ridlektion i sitt liv.
Skulle gärna ha röstat. Men kan tyvärr inte hitta det.
#4 Scrolla nästan halvvägs ner så ser du en stor bild på Rolf-Göran och texten "Röstkuppen som gav rekordseger"
I en vit ruta några rader ner står det Förtjänar Rolf-Göran Bengtsson att vinna Jerringepriset
Hakuna matata!

Vad är detta för trams? Jag fattar ingenting, varför skulle inte han förtjänar priset? Är det bara för att det är inom ridsport? Dom kan väl omöjligt ta ifrån han priset? Vore skandal enligt mig. Jag har iallefall röstat ja :)
Carpe diem!
#6 Ja vissa "fotbollshulliganer" anser ju inte att det är någon sport 
Då kan det ju inte vara någon sport med t.ex stavhopp eller längdhopp heller. "Det är ju bara att kuta och sedan hoppa lite" 
Hakuna matata!

#7 Ja det blir nästan som att säga att staven gör jobbet i stavhopp!
Eller att säga att crossen gjorde jobbet för Tony Richardsson!

#7 Haha dom är så avunsjuka för att ridsporten äntligen visar att vi kan med vinna pris :P
Jag kan tycka det om dom nu säger att det är hästen som gör jobbet så är det faktiskt inte dom som gör mål, utan bollen :P Och om dom säger att "ja men vi sparkade den dit" tja, säger jag, vi styrde hästen mot vinst, vilket enligt mig är en mycket större bedrift!
Carpe diem!

Jag blir också irriterad på de jävla tramse och som Anrell skrev och då är jag en väldigt stor fotbollsfantast bla älskar idrott i sig och vi har väl eg inte många andra idrottare som är så stora som Roffe är just nu.
Då kan man väl lika gärna gnälla på att Theres fick priser …

Rolf-Göran vann!
Skynda långsamt så går det fortare.